راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آمار عملکرد بانک صادرات در سرویس های ویژه

تا پايان ارديبهشت ماه سال1390، متقاضيان و مشتريان بانك صادرات ايران 42 ميليون حساب الكترونيكي سپهر در شعب اين بانك دراقصي‌نقاط كشور افتتاح نمودند. بانك صادرات از سال 1379 به نصب و راه‌اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه اي (سپهر) در شعب خود اقدام كرده است كه در اين راستا تا پايان خردادماه سال1387، 100 درصد شعب اين بانك در سراسر كشور مجهز به سيستم سپهر شده‌اند.

در طي ارديبهشت 90 ، سيستم سپهر بانک صادرات بالغ بر 200 ميليون تراکنش داشته است و تا پايان ارديبهشت ماه سال1390 نيز ميانگين تعداد تراكنشهاي روزانه سيستم سپهر بانك صادرات ايران بالغ بر7ميليون و همچنين ميانگين تعداد تراكنشهاي روزانه دستگاههاي خودپرداز اين بانك بالغ بر 7/1 ميليون تراكنش بوده است.

سیستم همراه بانک صادرات به 425 هزارمشتری سرویس می دهد

‎425 هزار نفر از مشتريان بانک صادرات ايران از سرويس غير حضوري بانکداري مبتني بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزاياي ويژه آن همچون امکان انتقال وجه بين حسابهاي بانک صادرات و ساير بانکهاي کشور بهره مند مي باشند. بانک صادرات از تيرماه سال 1387 سرويس دهي از طريق تلفن همراه را رسماً آغاز و بيش از 425 هزار نفر از مشتريان اين بانک تا پايان ارديبهشت  ماه1390 در سيستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزاياي اين خدمت نوين برخوردار مي باشند.

بر اساس اين گزارش مجموعا بالغ بر 540 هزار حساب از سيستم هاي يکطرفه و دو طرفه بانک استفاده مي کنند و همچنين 134 هزار حساب از خدمات سيستم پياه کوتاه (sms) که آخرين گردش حساب مشتري را اعلام مي کند، بهره مند مي باشند. در مقطع يکماهه ارديبهشت ماه 90 بالغ بر 5 ميليون تراکنش موفق از طريق سيستم همراه بانک ثبت شده است.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات (۱،۲)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.