راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

آمار عملکرد بانک صادرات در سرویس های ویژه

تا پایان اردیبهشت ماه سال۱۳۹۰، متقاضیان و مشتریان بانک صادرات ایران ۴۲ میلیون حساب الکترونیکی سپهر در شعب این بانک دراقصی‌نقاط کشور افتتاح نمودند. بانک صادرات از سال ۱۳۷۹ به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) در شعب خود اقدام کرده است که در این راستا تا پایان خردادماه سال۱۳۸۷، ۱۰۰ درصد شعب این بانک در سراسر کشور مجهز به سیستم سپهر شده‌اند.

در طی اردیبهشت ۹۰ ، سیستم سپهر بانک صادرات بالغ بر ۲۰۰ میلیون تراکنش داشته است و تا پایان اردیبهشت ماه سال۱۳۹۰ نیز میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سیستم سپهر بانک صادرات ایران بالغ بر۷میلیون و همچنین میانگین تعداد تراکنشهای روزانه دستگاههای خودپرداز این بانک بالغ بر ۷/۱ میلیون تراکنش بوده است.

سیستم همراه بانک صادرات به ۴۲۵ هزارمشتری سرویس می دهد

‎۴۲۵ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس غیر حضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزایای ویژه آن همچون امکان انتقال وجه بین حسابهای بانک صادرات و سایر بانکهای کشور بهره مند می باشند. بانک صادرات از تیرماه سال ۱۳۸۷ سرویس دهی از طریق تلفن همراه را رسماً آغاز و بیش از ۴۲۵ هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان اردیبهشت  ماه۱۳۹۰ در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزایای این خدمت نوین برخوردار می باشند.

بر اساس این گزارش مجموعا بالغ بر ۵۴۰ هزار حساب از سیستم های یکطرفه و دو طرفه بانک استفاده می کنند و همچنین ۱۳۴ هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می کند، بهره مند می باشند. در مقطع یکماهه اردیبهشت ماه ۹۰ بالغ بر ۵ میلیون تراکنش موفق از طریق سیستم همراه بانک ثبت شده است.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات (۱،۲)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.