راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری و مشارکت میان پی‌پل و گوگل‌پی توسعه بیشتری پیدا کرد

به‌زودی کاربران در ایالات متحده که پی‌پل را به هر کدام از سرویس‌های گوگل اضافه کنند، می‌توانند با استفاده از اکوسیستم گوگل پرداخت‌های خودشان را انجام دهند.

پی‌پل پیشتر هم با گوگل همکاری‌هایی را ایجاد کرده بود تا کاربران مشترک این دو شرکت بتوانند با استفاده از پی‌پل به‌صورت درون فروشگاهی و آنلاین و با استفاده از گوگل‌پی به‌صورت درون برنامه‌ای و روی وب موبایلی کروم پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

این پرداخت‌ها با استفاده از حساب‌های پی‌پل و با استفاده از احراز هویت دستگاه خودشان توسط پذیرندگان آنلاین پذیرش می‌شود.

پی‌پل و گوگل‌پی

اما اکنون این مشارکت و همکاری قرار است که توسعه و گسترش بیشتری پیدا کند تا تجربه پرداخت یکپارچه‌ای در سرتاسر اکوسیستم گوگل به کاربران ارائه شود.

برای مثال زمانی که کاربر پی‌پل را روی حساب گوگل پلی خودش اضافه می‌کند، این امکان به‌صورت اتوماتیک برای او فراهم می‌شود تا حساب پی‌پل خودش را به گوگل متصل کند.

حالا با این حسال متصل‌شده فرد می‌تواند از آن به‌عنوان یک گزینه پرداخت در سراسر سرویس‌های گوگل مانند جی‌میل،یوتیوب، گوگل‌پی و گوگل استور و هر قسمتی که گوگل در آن خدمات پرداخت فرد به فرد ارائه می‌دهد، استفاده کند، آن هم بدون اینکه نیازی به ورود مجدد داشته باشد.

هدف مشترک گوگل و پی‌پل از انجام این کار، ایجاد راهکارهای پرداخت ساده روی پلتفرم‌هایشان است تا مردم با استفاده از آنها بتوانند تجربه خرید یکپارچه‌ای داشته باشند.

منبع: Paypal

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.