راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید همراه بام بانک ملی ارائه شد

نرم‌افزار موبایلی همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید و iOS با هدف تسریع و تسهیل در امور بانکی مشتریان، به‌روزرسانی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نسخه 2.2 همراه بام ملی تحت سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های ورژن 1،3،4 به بالا و همچنین نسخه 2،3،1 تحت سیستم iOS به‌روزرسانی شده است.

نسخه به‌روزرسانی شده همراه بام ملی در اندروید دارای ویژگی‌هایی است که از جمله آنها می‌توان به اضافه شدن گزینه نیکوکاری، اقساط سایر بانک‌ها با استفاده از شبای حساب، دانلود صورتحساب و صورتحساب اقساط تسهیلات با فرمت PDF و مشاهده و اشتراک‌گذاری، امکان بارگذاری مجدد ویجت آیکون REFRESH در TOOLBAR و امکان نمایش رسید با اشتراک‌گذاری در ویجت‌های کارت به کارت، انتقال پول، پرداخت قبض و نیکوکاری به صورت خودکار اشاره کرد.

نمایش صفحه کلید عددی برای فیلدهای عددی (مانند CVV2 و PIN2 در کارت به کارت)، نمایش مدت زمان خروج خودکار و امکان COPY و PASTE در ویجت ها از دیگر ویژگی‌های همراه بام ملی است.

تغییرات صفحه ورود و دیالوگ‌ها، بهبودی‌های انجام شده در واسط کاربری، اضافه شدن گزینه نیکوکاری و همچنین امکان افزوده شدن اقساط سایر بانک‌ها با استفاده از شبای حساب نیز از جمله ویژگی‌ها اضافه شده در نسخه تحت سیستم iOS است.

می‌توانند نسخه جدید همراه بام را از طریق وبسایت بانک ملی ایران دانلود کنند.

4 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    نسخه جدید صورتحساب نمی دهد. صفحه صورتحساب کار نمی کند !

  2. محمدسیه چهره می‌گوید

    خیلی خوب

  3. Soltankhademi می‌گوید

    نسخه قبلی نصب کردم انصافا‌ از سایر بانک ها کاملتروبهتر بود باتشکرازسازنده گام برنامه بام بانک ملی

  4. محمد نوروزی می‌گوید

    عالی بوده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.