پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت شاپرک کارشناس تضمین خدمات و کارشناس پاسخگویی امداد مشتریان استخدام میکند
شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) باهدف کنترل و نظارت، سیاستگذاری و پايش، تحلیل و برنامهريزی، رصدگری و آيندهپژوهی، توسعه زيرساختهای فنی، حقوقی، قانونی، نظارتی و انسانی شبکه پرداخت الکترونیک کشور و همچنین مديريت بازار و رانتزدايی از آن بهعنوان بازوی بانک مرکزی در دهم دیماه سال ۱۳۹۰ تشکیل شد.
فعالیتهای شرکت با اتصال سوئیچ شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، عمدتاً معطوف به ايجاد زيرساخت لازم برای انجام این مأموريت مهم شد و اینک پس از یک دهه فعالیت، نقشی محوری در حوزه پرداخت الکترونیک کشور ایفا میکند؛ بهطوریکه براساس وظایف محوله در محقق ساختن فرامین و مقررات ملی و حاکمیتی در موضوع پرداخت الکترونیکی بهعنوان شرکتی توانا عمل کرده و قادر به بهرهبرداری هوشمندانه و هدفمند از همه فرصتها و ظرفیتهای داخلی و خارجی در این حوزه است. اکنون شرکت شاپرک در راستای تکمیل نیروی انسانی خود از کارشناسان متخصص، زبده و جوان صنعت پرداخت الکترونیک به عنوان کارشناس تضمین خدمات و کارشناس پاسخگویی امداد مشتریان دعوت به همکاری میکند.
کارشناس تضمین خدمات / کارشناس پاسخگویی امداد مشتریان
شرایط عمومی احراز:
- حداقل سه سال سابقه مرتبط در صنعت پرداخت و بانکداری الکترونیک
- مهارت ICDL
- مهارت حل مسئله و تفکر نقاد
- اصول و فنون مذاکره
- مهارت روابط عمومی و مهارت ارتباط مؤثر
- مسئولیتپذیری
- روحیه کار تیمی و حضور فعال در گروه
- انعطافپذیری و توانایی تطبیقپذیری
شرایط تخصصی احراز کارشناس تضمین خدمات:
- تسلط کافی با چارچوب ITIL
- آشنایی با فرآیند های سامانه ITSM
- آشنایی کافی کار با Data و تهیه و ارائه گزارشهای تحلیلی و مدیریتی
- آشنایی با Excel پیشرفته
- توانایی پایش و مانیتورینگ سامانههای فعال در صنعت پرداخت
شرایط تخصصی احراز کارشناس پاسخگوی امداد مشتریان:
- آشنایی کافی با Excel
- مهارت گزارشگیری و کار با داده
- آشنایی با استانداردهای مرکز تماس ( ایزو 18295-10002-100004)
- توانایی پاسخگویی به تماس ورودی و خروجی مرکز امداد مشتریان
- آشنایی با سامانهها و فرایندهای Ticketing
علاقهمندان و واجدین شرایط میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hrm@shaparak.com ارسال کنند.