در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازها افزایش می‌یابد

در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازها افزایش می‌یابد

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عضو شتاب، مجوز افزایش سقف برداشت نقدی خودپردازها به صورت درون بانکی به پنج میلیون ریال در ایام پایانی سال و نوروز را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس این بخشنامه و طبق روال سال‌های گذشته با هدف خدمات‌رسانی بهتر در روزهای پایانی سال، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عضو شبکه شتاب از روز جمعه ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه سال آتی می‌توانند سقف مبلغ برداشت نقدی از خودپردازها را به صورت درون بانکی (غیرشتابی) به پنج میلیون ریال افزایش دهند.

گفتنی است در بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی تأکید شده است، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری پس از تاریخ یاد شده، ملزم‌اند سقف مبلغ برداشت نقدی را به مبلغ دو میلیون ریال اصلاح کنند.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/p810 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی