مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار: سپاس در راه است

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار: سپاس در راه است

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی جدید پرداخت از تلفن همراه به نام سامانه سپاس خبر داد.

وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، با اعلام این خبر گفت: با توجه به گسترش پوشش تلفن همراه درکشور و ضریب فزاینده نفوذ آن درمیان مردم سامانه پرداخت الکترونیک جدید به نام سامانه سپاس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: سامانه پرداخت همراه پیش بینی شده که قرار است بانک مرکزی آن را اعلام کند که پرداخت از طریق تلفن همراه از طریق این سامانه صورت گیرد. این سامانه، سامانه‌ی جدیدی است که علاوه بر شاپرک و شتاب برای مدیریت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه پیش بینی شده است. بانک مرکزی زمان راه‌اندازی این سامانه را اعلام می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/p7jk کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی