تجربه رسانه ملی در تأسیس نخستین واحد روابط عمومی الکترونیک ایران در هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک ارائه میشود.
به گزارش راه پرداخت به نقل از دبیرخانه دائمی همایش روابطعمومی الکترونیک، پس از تأسیس نخستین روابطعمومی در شرکت ملی نفت ایران و ثبت آن در تاریخ، رسانه ملی نیز در سال ۱۳۹۰ تکمیل کننده این راه شد و با تأسیس نخستین واحد روابط عمومیالکترونیک نقطه عطفی در مسیر پیشرفت روابط عمومی ایران از خود به جای گذاشت.
ارائه تجربه تأسیس واحد روابطعمومی الکترونیک در رسانه ملی در هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، سبب خواهد شد سایر وزارتخانهها و دستگاههای دولتی نیز در صورت نیاز به سمت تحول بیشتر روابطعمومی خود و ایجاد واحد روابطعمومیالکترونیک حرکت کنند.
معرفی این الگو که در مقالهای علمی ارائه خواهد شد به تشریح سه گام عملیاتی رسانه ملی در تأسیس روابط عمومی الکترونیک میپردازد. تدوین طرح تعالی، تغییر ساختار اداری روابطعمومی مبتنی بر تحقق روابطعمومی الکترونیک و تأسیس، این سه گام را شامل میشود.
هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از صاحب نظران و فعالان این حوزه در هتل المپیک تهران، برگزار میشود. برای آگاهی از نحوه ثبتنام و حضور در این همایش به سایت www.eprcenter.ir مراجعه نمائید.