بعد از «نیما»، «آرام» هم از بانک مرکزی رفت

بعد از «نیما»، «آرام» هم از بانک مرکزی رفت

با حکم محمدرضا فرزین علیرضا گچ‌پززاده سرپرست معاونت ارزی بانک مرکزی شد

با حکم محمدرضا فرزین علیرضا گچ‌پززاده سرپرست معاونت ارزی بانک مرکزی شد.

رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی علیرضا گچ‌پززاده را به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی منصوب کرد.

فرزین از تلاش‌های محمد آرام، در دوران تصدی معاونت ارزی بانک مرکزی تقدیر کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی در حکم انتصاب گچ‌پززاده عنوان کرده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.»

قابل ذکر است که فرزین طی حکمی جداگانه آرام را به ریاست هیئت مدیره مرکز مبادله ارز و طلای ایران منصوب کرد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/n26e کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی