پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تعهد مشتری به کسبوکار به کمک فناوریهای مالی به دست میآید
حسین وحدانی، مدیرعامل گراف، در اولین دوره اجلاس دایا از استفاده از فناوری مالی در بازاریابی و برندینگ گفت
حسین وحدانی، مدیرعامل گراف، در اجلاس دایا گفت: «افرادی که خارج از چهارچوب فکر و عمل میکنند، به راههای جدیدی برای دور زدن چهارچوبهای سنتی میرسند. ۷ درصد مشتریان آنلاین خرید میکنند، ۲۰ درصد از مشتریان فقط بهصورت آفلاین و حضوری خرید میکنند و ۷۳ درصد از مشتریان نیز ترکیبی از دو مدل را استفاده میکنند.» وحدانی Omnichannel یا بازاریابی یکپارچه را یکی از مفاهیم جدید حوزه بازاریابی معرفی کرد و در این باره توضیح داد: «یک مشتری میتواند به شکلهای مختلفی ازجمله تلفنی، آنلاین، حضوری و از طریق بازارگاه با کسبوکار تعامل داشته باشد. در مدل بازاریابی یکپارچه کسبوکار باید مشتری را در هر حالتی از تعامل بشناسد و بهجا بیاورد.» به گفته او، به جا آوردن مشتری، خلق تجربه جدید، ایجاد تعهد به بازگشت در مشتری و وفاداری ازجمله ارکان بازاریابی یکپارچه است. توجه مشتری از طریق بازاریابی و برندینگ و تعهد مشتری به کسبوکار با استفاده از فناوری مالی ایجاد میشود. مدیرعامل گراف خاطرنشان کرد که فناوری مالی به ایجاد زیرساخت باشگاههای مشتریان و برنامههای وفاداری، درگاههای پرداخت و بستر کیف پول کمک میکند.