راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لیست شدن ایردراپ کتس در یوبیتکس

ایردراپ Cats پس از پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول، اعلام کرد که این توکن در روز سه‌شنبه، 17 مهر در صرافی‌هایی نظیر کوکوین، بای‌بیت و بیت‌گیت لیست می‌شود.


روند رو به رشد ایردراپ‌ها در بازار کریپتو


به گزارش دپارتمان تولید محتوای یوبیتکس، به نظر می‌رسد استقبال از ایردراپ‌ها در حال افزایش است. پس از لیست شدن Not Coin و Hamster، ایردراپ Cats نیز موردتوجه کاربران ایرانی قرارگرفته است.


نگاهی به ویژگی‌های ایردراپ کتس و مینی اپلیکیشن تلگرامی


پس از ایردراپ داگز تلگرام تعدادی مینی‌اپلیکیشن جدید معرفی کرد که یکی از آنها Cats بود. در این اپلیکیشن نیز کاربران بر اساس سابقه و فعالیت در تلگرام امتیاز دریافت می‌کنند. کانال رسمی کتس هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل مشکلات فنی، ثبت اسنپ‌شات ایردراپ به 12 مهرماه موکول شده است.


شرایط شرکت در ایردراپ کتس


کاربرانی که OG Pass دارند، یک تراکنش انجام داده‌اند، پنج ریفرال و پنج عکس گربه در پروفایل خود دارند و 15 تسک را کامل کرده‌اند، واجد شرایط دریافت این ایردراپ خواهند بود.


اهداف و نحوه توزیع توکن کتس


هدف اصلی این ایردراپ، جذب توجه کاربران، ایجاد جامعه اولیه و تسریع پذیرش توکن است. Cats با اهدای توکن رایگان به کاربران، سعی در تبلیغ بیشتر پروژه خود دارد.


ایردراپ‌ها: روش محبوب جذب کاربران


ایردراپ‌های تلگرامی به‌عنوان روشی محبوب برای توزیع توکن‌های رایگان، نقش مهمی در جلب‌توجه کاربران به پروژه‌های بلاکچینی ایفا می‌کنند. گفتنی است، توکن Cats هم‌زمان با صرافی‌های جهانی در یوبیتکس نیز لیست خواهد شد.


هشدار: مراقب کلاهبرداری‌های مرتبط با ایردراپ باشید


با توجه به اهمیت این ایردراپ‌ها، برخی کلاهبرداران با استفاده از اخبار جعلی به دنبال سوءاستفاده از کاربران هستند. کاربران حتماً اطلاعات خود را از منابع رسمی دنبال کرده و از امنیت دارایی‌ها و کیف‌پول خود مطمئن شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در یوبیتکس، به سایت یوبیتکس مراجعه کنند.

منبع یوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.