راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار آمازون برای فروش اینترنتی لباس

به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت آمازون که معمولاً با معضل تنگ یا گشاد بودن برخی البسه خریداری‌شده توسط کاربران مواجه است، راه‌حلی منحصربه‌فرد در این زمینه ابداع کرده است. این شرکت به افرادی که ۱۰ تصویر اسکن شده سه‌بعدی از بدن خود را برای آمازون ارسال کنند، یک کارت هدیه ۲۵۰ دلاری هدیه می‌دهد. البته این افراد باید در یک بازه زمانی ۲۰ هفته‌ای تصاویر یادشده را برای آمازون ارسال کنند.

آمازون می‌گوید هدف از اجرای این طرح آن است که درک شرکت یادشده از نحوه تغییر بدن افراد درگذر زمان ارتقا یابد. این شرکت برای تکمیل تحقیق یادشده پرسشنامه‌ای آنلاین را تدارک دیده و از این طریق اطلاعاتی در مورد وضعیت آمادگی بدنی کاربران و همین‌طور میزان کاهش یا افزایش وزن بدن آن‌ها جمع‌آوری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اسکن سه‌بعدی بدن خود به مرکزی در شهر نیویورک مراجعه کنند. کل این فرآیند در مورد هر فرد ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و باید در هفته‌های بعد هم تکرار شود.

واحد اسکن سه‌بعدی شرکت آمازون به‌تازگی و بعد از خریداری شرکت بادی لبز توسط آمازون راه‌اندازی شده و البته نحوه عملکرد آن نگرانی‌هایی را در مورد نحوه حفاظت شرکت آمازون از حریم شخصی و امنیت کاربران به وجود آورده است. آمازون می‌گوید ۲۰ درصد از البسه خریداری‌شده از سوی مردم از سایت آمازون به علت تنگ یا گشاد بودن بازگردانده می‌شود و اسکن کردن سه‌بعدی بدن راه‌حلی برای این مشکل محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.