راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس مایکروسافت‌پی با پشتیبانی استرایپ و برین‌تری به اوت‌لوک اضافه شد

سرویس مایکروسافت‌پی که درواقع محصول مایکروسافت در رقابت با اندرویدپی و اپل‌پی است که در سال 2016، روبه‌روز قابلیت‌های بیشتری پیدا می‌کند.

در زمان راه‌اندازی این محصول، مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد کیف پول دیجیتال خودش را با سرویس اوت‌لوک ادغام کند. این ادغام به این معنا است که زمانی که شرکتی صورتحسابی را برای شما ایمیل می‌کند و شما از برنامه اوت‌لوک برای خواندن آن استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون اینکه از برنامه اوت‌لوک خارج شوید، پرداخت صورتحساب ارسال‌شده را مستقیما انجام دهید.

به گفته مایکروسافت، استرایپ و برین‌تری هم از شرکت‌های پردازنده پرداختی خواهد بود که از سرویس مایکروسافت‌پی پشتیبانی خواهد کرد و زورا، فرش‌بوکس، اینتوییت، اینوویس توگو، سیِج، ویِو و زِرو هم جزو اولین سرویس‌های صدور فاکتور و صورت‌حساب هستند که از این سرویس استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر کسب‌وکارهایی که از سرویس‌های بالا استفاده می‌کنند می‌توانند به مشتریانشان امکان استفاده از قابلیت پرداخت اوت‌لوک را بدهند.

ادغام سرویس مایکروسافت‌پی به اوت‌لوک تنها بخشی از اقدامات مهم مایکروسافت درجهت کاهش اصطکاک‌های موجود در سرویس‌هایش است که می‌خواهد این کار را با استفاده از کارت‌های سازگار و دیگر مکانیسم‌های توسعه‌دهنده یکپارچه انجام دهد.

منبع: Techcrunch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.