راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

تمدید مهلت مناقصه تأمین و تحویل تجهیزات HP، شرکت خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) در نظر دارد تأمین تجهیزات موردنیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.

موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات HP، مطابق با مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال

 

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت می‌شود جهت دریافت اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات    (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند. جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • گواهی‌نامه معتبر رتبه شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانه‌های غیر Frame Main

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

منبع: همشهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.