راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار پرداخت موبایلی آمریکن اکسپرس هم در هند راه‌اندازی شد

آمریکن اکسپرس خبر از راه‌اندازی سروس پرداخت موبایلی آمریکن اکسپرس به نام Amex Pay در کشور هند را داد. این سرویس به دارندگان کارت‌های آمریکن اکسپرس این امکان را می‌دهد تا بتوانند پرداخت‌های غیرتماسی و مبتنی بر کدهای QR را از طریق اپلیکیشن موبایلی Amex انجام دهند.

این قابلیت با اکثر کارت‌های اعتباری و کارت‌های شارژی آمریکن اکسپرس سازگاری دارد. همچنین باید گفت که کارت مورد نظر برای استفاده از Amex Pay لازم نیست که حتما غیرتماسی باشد.

این قابلیت روی دستگاه‌های اندروید دارای NFC و سیستم اندروید کیت‌کت 4.4 و بالاتر و دستگاه‌های iOS، نسخه 11.2.6 سازگار است.

علاوه بر این سیستم‌های عامل، دستگاه مورد نظر باید قابلیت خواندن کدهای QR را هم داشته باشد که از طریق دوربین اپلیکشن Amex می‌تواند تراکنش‌ها را انجام دهد.

این شرکت در جلسه پرسش و پاسخی عنوان کردند: «شما می‌توانید هرجایی که امکان انجام پرداخت غیرتماسی آمریکن اکسرپس وجود داشته باشد، به کمک دستگاهی که با این قابلیت سازگار باشد، پرداخت‌های غیرتماسی Amex Pay خودتان را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال علامت غیرتماسی و پرداخت باشید.»

سال گذشته هم سرویس پرداخت سامسونگ‌پی در هند راه‌اندازی شد که از کارت‌های اعتباری و کارت‌های شارژی آمریکن اکسپرس پشتیبانی می‌کرد.

منبع: Gadgets360

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.