راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از پنج استارت‌آپ یکجا عیدی بگیرید

سرویس فاکتور آنلاین حسابیت به همراه چهار استارت‌آپ دیگر عیدی نوروزی دیجیتالی به افراد می‌دهد. به وب‌سایت حسابیت که بروید می‌بینید که حسابیت، پونیشا، ژاکت، هاست ایران و فرانش علاوه بر تبریک سال نو با کدهای تخفیفی که ارائه کرده‌اند، عیدی سال نو جالبی در نظر گرفتند.

کلمه رمز یا همان کد تخفیفی که این استارت‌آپ‌ها برای امکان استفاده رایگان از سرویسشان و یا برخورداری از تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته‌اند، کد nowroz97 است و صد البته باید حواستان باشد که این کدهای هدیه دارای شرایط خاص و تاریخ انقضا هم هستند.

حسابیت سرویس صدور فاکتور آنلاین است که لینک فاکتور را از طریق ایمیل، پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان برای مشتری می‌فرستد و مشتری و از طریق دکمه پرداخت روی فاکتور می‌تواند به‌صورت آنلاین فاکتور را پرداخت کند.

هدیه حسابیت به شما امکان استفاده رایگان از این سرویس به مدت یک ماه است که با استفاده از کد تخفیف nowroz97 می‌توانید از آن استفاده کنید.

مراحل فعال‌سازی کد هدیه هم به این صورت است که شما پس از ورود به پنل کاربری، به قسمت تنظیمات و خرید بسته می‌روید و گزینه کد هدیه را می‌زنید.

پونیشا یکی از وبگاه‌های برون‌سپاری فارسی‌زبان است که افراد کارآفرین را در ایران به هم متصل می‌کند. هدیه پونیشا به شما این است که می‌توانید با استفاده از کد تخفیف nowroz97، اولین پروژه رایگان خودتان را ایجاد کنید.

ژاکت هم از مارکت‌های وردپرس برای خرید قالب وردپرس و پوسته وردپرس و قالب فارسی وردپرس است و هدیه‌ای که در نظر گرفته این است که با کد تخفیف nowroz97 هر روز یک محصول ویژه با تخفیف 90 درصدی به مشتریان ارائه می‌دهد.

هاست ایران هم با بیش از 15 سال سابقه در ارائه خدمات فناوری اطلاعات، از شرکت‌های میزبانی وب در ایران در بستر شبکه ملی اطلاعات شناخته می‌شود. این مجموعه با ارائه خدماتی نظیر دیتاسنتر داخل ایران، میزبانی وب، طراحی و توسعه وب سایت، آموزش، شتابدهی، مشاوره کسب‌وکار، بازاریابی اینترنتی، مانیتورینگ و خدمات ابری و تولید محتوا، به بیش از 50 هزار مشتری سرویس‌دهی می‌کند.

آخرین استارت‌آپ هم فرانش است که یک پلتفرم آموزش‌های ویدیویی تخصصی فارسی آنلاین است. فرانش در حال حاضر با بیش از 10 دسته‌بندی موضوعی دوره‌های استانداردی در زمینه کسب‌وکار، شبکه و امنیت، برنامه‌نویسی، انیمیشن، طراحی، زندگی دیجیتال، زبان‌های خارجی، سبک زندگی، روانشناسی، توسعه فردی و غیره، بیش از 2800 دوره آموزشی مهارتی را در دسترس مخاطبانش قرار داده است.

شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف nowroz97، با 30 درصد تخفیف این دوره‌های آموزشی را از فرانش تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.