اینشورتک (InsurTech)

نقاط تمایز بیدبرگ نسبت به سایر استارت‌آپ‌های اینشورتک

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

اخیرا استارت‌آپ‌های حوزه فروش آنلاین بیمه سروصدای زیادی در بین نمایندگان و انجمن‌ها صنفی به راه‌انداخته‌اند. مضمون اصلی این جنجال، ارائه تخفیف غیرمجازی است که استارت‌آپ‌های فروش آنلاین بیمه به بیمه‌گذاران ارائه می‌کنند. در این میان سیاست استارت‌آپ بیدبرگ به آگاه‌سازی مردم نسبت به صنعت بیمه، توانمندسازی شبکه فروش بیمه برای بهره‌مندی از فضای مجازی و عدم ارائه تخفیف برای جذب مشتری است. تفاوت‌هایی با دیگر استارت‌آپ‌های حوزه بیمه دارد:

۱-  هدف بیدبرگ توانمندسازی همه شبکه فروش بیمه برای استفاده از فضای مجازی، توانمندسازی همه شرکت‌های بیمه و شبکه فروش برای بهره‌مندی از فضای مجازی است.

۲-  عدم ارائه تخفیف برای جذب مشتری: مشتریان بیدبرگ آگاه به اینکه تخفیفی ارائه نمی‌شود همچنان از خدمات همراه با ارزش افزوده آن استفاده می‌کنند.

۳-  توانایی بیدبرگ در کسب اعتماد صنعت بیمه: بیدبرگ در طی ۳.۵ سال فعالیت توانسته است کسب اعتماد مدیران ارشد صنعت بیمه و نمایندگان فروش را داشته باشد به طوری که اکنون با بیش از ۸۰۰ نماینده و کارگزار بیمه در سراسر کشور فعالیت دارد. اولویت بیدبرگ نه کسب سودهای مقطعی زودگذر، بلکه حفظ و نگهداری اعتماد ایجاد شده در صنعت بیمه طی چندین سال فعالیتش است.

۴-  در بیدبرگ فروش آنلاین بیمه صورت نمی‌پذیرد: بیدبرگ هیچگونه دریافت وجه و فروش آنلاین بیمه صورت نمی‌پذیرد. بیدبرگ فروش بیمه را منحصرا در اختیار شبکه فروش بیمه می‌داند.

۵-  الزام به رعایت قوانین و آیین نامه‌های شورای عالی بیمه: بیدبرگ رعایت حدود قانونی را از وظایف خود می‌داند تا در این راه همراهی تمامی ارکان صنعت را داشته باشد.

۶-  بیدبرگ در بین سایت‌های دیگر صنعت بیمه مخاطب بیشتری دارد: برطبق رتبه‌بندی سایت Alexa، بیدبرگ رتبه ۵۷۰ سایت پربازدید ایرانی است.

۷-  حضور بیدبرگ در شبکه‌های اجتماعی: کانال تلگرام بیدبرگ حدود ۲۲ هزار نفر عضو و صفحه بیدبرگ در شبکه اجتماعی لینکدین حدود ۲۳۰۰ عضو دارد.

۸-  برگزاری سلسله نشست‌های علمی و تخصصی گپ‌وگفت: بیدبرگ با همکاری سندیکای بیمه‌گران ایران، سه نشست علمی و تخصصی گپ‌و‌گفت با همراهی مدیران ارشد صنعت بیمه و انجمن‌های صنفی را برگزار کرده است که مورد استقبال صنعت بیمه قرار گرفت و راهکارهای اجرایی به بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه و انجمن‌های صنفی ارائه شد.
بنابراین با توجه نقاط تمایز بیدبرگ با دیگر استارت‌آپ‌های بیمه‌ای، همراهی هر چه بیشتر شرکت‌های بیمه و شبکه فروش با بیدبرگ می‌تواند به گسترش هم‌صدایی در صنعت بیمه و در نتیجه ارتقای جایگاه بیمه در جامعه منجر شود.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */