راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فین‌استارز 2018 از امروز شروع به کار می‌کند

فین‌استارز 2018، گردهمایی استارت‌آپ‌ها و فعالان فین‌تک با هدف رفع نیازهای فناورانه بازارهای مالی کشور از امروز دوم اسفندماه رسماً کلید می‌خورد و استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان و به طور کلی کنشگران این عرصه بنا به نقش خود در اکوسیستم نوآوری از دوم تا دوازدهم اسفندماه فرصت دارند برای حضور در این رویداد نام‌نویسی کنند.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، فین‌استارز 2018 فروردین‌ماه سال آینده در جریان یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه میزبان مخاطبان بسیاری اعم از شتاب‌دهنده‌های فین‌تکی، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک، مربیان، مشاوران و … خواهد بود و از امروز استارت‌آپ‌ها، مربیان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سایت Finstars.ir برای حضور در این رویداد نام‌نویسی کنند.

در این دوره از موفقیت و تجربه تیم‌های حاضر در رویداد فین‌استارز 2016 و 2017 و از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ در حوزه فین‌تک صحبت می‌شود. همچنین چالش‌های مقرراتی و اجرایی حوزه فین‌تک و موضوعات روز جهان تکنولوژی مالی جهت آشنایی با روندهای توسعه تکنولوژی مالی در قالب سخنرانی‌های کلیدی و پنل‌های تخصصی مطرح می‌شود و مربیان به طور دائمی با تیم‌ها، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان در ارتباط خواهند بود.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب فین‌استارز 2018 امکان حضور در مسابقه جذب سرمایه است. به این ترتیب استارت‌آپ‌ها برای رفع نیازهای فناورانه بازارهای مالی کشور که در این رویداد مطرح می‌شود می‌توانند ایده‌های خود را ارائه، نسبت به تشکیل بوم کسب‌وکار اقدام و در نهایت مربی درخواست کنند تا امکان جذب سرمایه از طریق عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران برای آن‌ها فراهم شود.

در جریان فین‌استارز 2018 همچنین نشست‌های همفکری با شتاب‌دهنده‌های فین‌تک، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، مربیان و مشاوران، هولدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. ضمن آنکه حاضران و شرکت‌کنندگان در این رویداد امکان بهره‌گیری از محتوای سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی، پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی با نگاه به اشتراک‌گذاری دانش را نیز خواهند داشت.

همچنین در این رویداد برای استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده این امکان فراهم است تا به جذب سرمایه از طریق ارتباط با سکوهای تأمین مالی جمعی (Crowd Funding Platform) و ارتباط مستقیم با سرمایه‌گذاران عمومی و خصوصی بپردازند.

فرابورس ایران به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه کشور که مأموریت توسعه بازارها و ابزارهای مالی و تأمین مالی اقتصاد دانش‌بنیان را بر عهده دارد، از سال گذشته با برگزاری رویداد فین‌استارز در تلاش است اتصال سرمایه‌گذاران به سرمایه‌پذیران را از طریق ایجاد بستر ارتباطی میان بازیگران مختلف حوزه تکنولوژی‌های مالی تسهیل کند که در امتداد این حرکت فین‌استارز 2018 در تاریخ 27 تا 30 فرودین‌ماه سال 97 در طبقه فوقانی سالن 41 نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه توسط فرابورس برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.