راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک استاد مدیریت در بین اقتصاددان‌ها / درباره علی دیواندری بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / دیواندری جزء مدیرانی است که در جوانی جایگاه بالایی در پله‌های مدیریت پیدا کرد. به او فرصت داده شد و به نظر می‌رسد از این فرصت هم به‌خوبی استفاده کرد و تجربه‌هایش را بیشتر کرد. دیواندری با اینکه سال‌هاست در بانک ملت حضور ندارد، اما برند شخصی او هنوز هم با نام بانک ملت گره ‌خورده است.

دهم مردادماه ۱۳۹۴ سیف او را برای ریاست پژوهشکده پولی و بانکی انتخاب کرد و ابراز امیدواری کرد تا او با استفاده از تجربیات ارزنده خود و بهره‌گیری و مشاوره اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها، کارشناسان اقتصادی و صاحب‌نظران، نسبت به تقویت، گسترش و ارتقای سطح علمی پژوهشکده اقدام کند.

اگر سیف بیشتر تجربه حسابداری دارد، دیواندری هم تجربه مدیریتی دارد. او مدرک دکتری خود را در رشته مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران گرفته و عضو هیات‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

دیواندری بعد از ساسان منوچهری، مدیرعامل بانک ملت شد و به آنچه منوچهری در ملت شروع کرده بود، متعهد ماند و در زمان مدیریت دیواندری این بانک دولتی خصوصی شد و به گواه همگان یکی از بهترین بانک‌های ایران شد. دیواندری بعد از ملت مدتی در پارسیان بود و از مردادماه 1394 هم که در پژوهشکده پولی و بانکی است، مدام به‌عنوان یکی از گزینه‌های ریاست بانک مرکزی مطرح‌ شده است. او نیز سعی کرده به‌صورت پیوسته در رسانه‌ها حضور داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.