راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به رونمایی از ده‌هزارمین عابربانک GRG در ایران

ماهنامه عصر تراکنش / امسال ۵۰سالگی عابربانک یا خودپرداز بود و تیرماه امسال بانک بارکلیز در محل نصب اولین خودپرداز جهان عابربانکی طلایی نصب کرد و با سروصدای زیاد در رسانه‌ها توجه مردم را جلب کرد. ایران‌ارقام هم که قدیمی‌ترین شرکت فناوری در ایران است، اواخر آذر امسال از ده‌هزارمین دستگاه خودپرداز GRG در ایران رونمایی کرد. آنها هم عابربانکی طلایی ساختند و آن را در بانک سرمایه نصب کردند.

ببینید: ایران ارقام ۱۰هزارمین دستگاه خودپرداز GRG در ایران را رونمایی کرد

عابد آفتابی، مدیرعامل شرکت ایران‌ارقام در مراسم رونمایی از این عابربانک طلایی با بیان اینکه ایران‌ارقام در آستانه تحولی جدی است، گفت: «این موضوع در دو منظر اصلی قابل ‌بررسی است؛ نخست تحول در سازمان است که قطعا مشتریان آن را احساس خواهند کرد. تا ما از درون، این تحولات را آغاز نکنیم در بیرون شاهد آن نخواهیم بود. در این استراتژی نیت ما این است که از دید مشتریان برتر باشیم. بحث دیگر ما تحول در شبکه بانکی، فضای کسب‌وکار مرتبط با آن و حوزه فناوری اطلاعات است که ما ناگزیر به سازگاری با این تغییرات هستیم.»

او ادامه داد: «موضوع اتصال به شبکه‌های جهانی، موضوع بسیار مهمی است و ما بر ارتقای سوئیچ، راهکارهای جدید نرم‌افزاری و… تمرکز کرده‌ایم. در برخی مباحث، آینده ATM و پول نقد مطرح می‌شود که در این راستا ما ارائه‌دهنده Smart Machine هستیم و به سمت مکانیزاسیون و راحتی بیشتر برای مشتریان پیش می‌رویم. قطعا ما خودمان را با تغییرات آینده سازگار خواهیم کرد که نتایج آن در ماه‌های آینده مشاهده خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.