راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی نرم‌افزار FBTI در بانک سینا توسط شرکت کاسپین

نرم‌افزار FBTI در بانک سینا با موفقیت راه‌اندازی شد. این محصول در بانک سینا با حضور نماینده شرکت فین‌استرا روز دوشنبه 18 دی ماه 96 با موفقیت رونمایی و بهره‌برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با توجه به نیازمندی‌های موجود در کسب‌وکار بانکداری بین‌الملل، هر یک از بانک‌های کشور کمابیش از سامانه‌های ارزی شناخته شده بهره‌برداری می‌نمایند. با توجه به گستردگی فعالیت بانکداری ارزی و پیچیدگی‌های این کسب‌وکار، علاوه بر ویژگی‌های شناخته شده و موجود در سامانه‌های ارزی، بانک‌ها برای ایجاد مزیت رقابتی، اقدام به سفارش و بعضاً خرید یا تهیه نرم‌افزارهایی برای پوشش نیازمندی‌های جدید نموده‌اند.

بانک سینا برای پوشش ویژگی‌های مورد نیاز کسب‌وکار ارزی خود اقدام به خرید سیستم ارزی FBTI شرکت Finastra (مای سیس) نموده است.

بصام مدیر واحد ارزی بیان کرد: شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین با تجربیات خوب خود در بانکداری ارزی ایرانی و راه‌اندازی نرم‌افزارهای ارزی شرکت فین‌استرا، توانسته این سیستم را با قابلیت اتصال به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تکمیل و در اختیار بانک‌های ایرانی (بانک پارسیان و بانک سینا) قرار دهد و از قابلیت‌های این محصول می‌توان به یکبار ورود اطلاعات، ارسال و دریافت سوئیفت بصورت آنلاین، ارسال اسناد حسابداری بصورت آنلاین، سمتاک بصورت آنلاین، نشر 2، دریافت و کنترل CBIN.، دریافت ACK/NACK بصورت آنلاین اشاره نمود.

شرکت کاسپین با ایجاد برنامه‌های مکمل سیستم TI می‌تواند کلیه کارهای ارزی مربوط به بانک‌ها را با توجه به قوانین کشور ایجاد نماید. این قابلیت‌های رقابتی افزوده شده در این نرم‌افزار هم چون سپام، سمتاک و نشر 2 است.

شرکت کاسپین برای ارائه و معرفی محصولات جدید بانکی خود در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ۲ و ۳ بهمن ۹۶ در غرفه 49 طبقه اول سالن همایش‌های برج میلاد حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.