راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی دو سامانه شرکت ایران ارقام در روز اول همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

شرکت ایران ارقام در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت سال جاری حضور فعالی دارد. معرفی محصولات و سامانه‌های بانکی راهبردی شامل کیوسک بانکی هوشمند، کیوسک بانکی همراه، خودپرداز غیرنقدی، خوددریافت-خودپرداز، سامانه صراف الکترونیک و…از جمله برنامه‌های این شرکت در دو روز برگزاری همایش است. برگزاری کارگاه نیز از جمله برنامه‌های این شرکت است.

در اولین روز برگزاری همایش کارگاهی از جانب این شرکت در سالن 7 مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد که در بخش اول این کارگاه آقای سجاد احمدی کارشناس درگاه‌های CNP شرکت ایران ارقام سامانه جامع تسویه بانکی و مغایرت یابی سبا را معرفی کرد. همچنین سعید احمدی پویا معاون توسعه سامانه‌های بانکی این شرکت نیز ارائه‌ای در خصوص سامانه جامع مانیتورینگ دستگاه‌های self service سبا داشت. وی ضمن تشریح ویژگی‌ها و شاخصه‌های این سامانه اظهار داشت که سامانه مزبور امکان مانیتورینگ و مدیریت تمامی برندهای خودپرداز، CRS ها و کش لس ها را دارد. وی همچنین در خصوص تجربه ناموفق استفاده از سامانه‌های خارجی نیز گفت: «شرکت ایران ارقام طی سال‌های گذشته چندبار از سیستم‌ها و سامانه‌های خارجی استفاده کرده بود که هیچ یک نتوانسته بودند انتظارات را برآورده کنند لذا تصمیم بر این شد که طراحی و ساخت این سامانه در داخل شرکت ایران ارقام و توسط متخصصان این شرکت انجام شود که نتیجه بسیار موفقیت آمیز بوده است.»

پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان در این کارگاه بخش پایانی این مراسم بود. شایان ذکر است شرکت ایران ارقام در روز دوم همایش نیز کارگاهی با موضوع سامانه کارت اعتباری و سامانه رفتارشناسی مشتریان در سالن 8 مرکز همایش‌های برج میلاد بین ساعت 14 تا 14:30 دارد.

1 دیدگاه
  1. علیرضا می‌گوید

    سلام از مفاخر ( توسعه فناوری و اطلاعات خوارزمی ) هم گزارشی بزارید سایتش که به روز نمیشه و هیچ شفافیتی هم تو گزارشای تولیدیشون هم نیست و دوسال هست ما سهامدارها رو علاف خودشون کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.