راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپی برای مدیریت مالی شخصی / نگاهی به رویداد فینوکمپ

ماهنامه عصر تراکنش / رویداد «فینوکمپ» که با مشارکت شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، بانک آینده، فینووا، فینوتک، آدانیک، رایان‌هم‌افزا، مرکز شتاب‌دهی نوآوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از ۲۹ آبان‌ماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان، آغاز به کار کرده بود، چهاردهم آذرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این رویداد، ۱۹ تیم، متشکل از ۸۶ نفر با طرح ۲۳ ایده با یکدیگر به رقابت پرداختند. علی بدیعی، مدیر فینووا، سخنران نخست اختتامیه فینوکمپ بود. او با بیان اینکه قصد تکرار در برگزاری این رویداد را دارند، گفت: «چالش‌هایی در برگزاری برنامه وجود داشت که برای رفع آن تلاش کردیم. همین موضوع باعث شد تا پلتفرمی ایجاد کنیم و در آن به چالش‌های استارت‌آپ‌ها پاسخ دهیم. اساس این پلتفرم گفت‌وگو است تا صاحب‌نظران در این زمینه پاسخگوی سوالات باشند. اسم این پلتفرم فینوتاک است که به‌زودی منتشر خواهد شد و ما از شما می‌خواهیم به ما کمک کنید تا موجب بهبود کارکرد آن شویم.»

بدیعی ادامه داد: «ایده راه‌اندازی فینوکمپ در ابتدا این بود که ستاره‌های آینده اکوسیستم متولد شوند، در حال حاضر هم به نتایج امید زیادی داریم. تیم‌ها هم باید در ایده‌های خود بلندپروازی کنند تا به اهداف مطلوبی برسند.»

عکاس: محمد مهدوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.