راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره جیهان وو از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت بیت‌ماین چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / جیهان وو یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت بیت‌ماین است؛ شرکتی که شناخته‌شده‌ترین و ارزشمندترین شرکت حوزه استخراج بیت‌کوین محسوب می‌شود که راه‌حلی برای حل مساله مقیاس‌پذیری بیت‌کوین ارائه کرده است.

این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده سخت‌افزار استخراج بیت‌کوین است و همچنین کنترل بزرگ‌ترین استخر معدن‌کاوی دنیا یعنی Antoppl را در اختیار دارد.  Antpool با توجه به نرخ هش شبکه بیت‌کوین مربوطه، یکی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج بیت‌کوین محسوب می‌شود و تقریبا دارای ۱۵ درصد از کل میزان نرخ هش تمام استخرهای استخراج بیت کوین است. این موضوع باعث شد تاثیرگذاری جیهان وو در بازار بیت‌کوین به‌شدت افزایش یابد، به‌طوری که او را فردی می‌نامند که بازار بیت‌کوین را در کنترل خود دارد.

جیهان وو در رشته اقتصاد و روان‌شناسی در دانشگاه پکن تحصیل کرده است. او همچنین حضور فعالی در شبکه اجتماعی توئیتر دارد و توئیت‌هایش همواره مورد توجه فعالان بازار ارزهای رمزنگاری‌شده قرار می‌گیرد. آخرین توئیت او هنگام نوشتن این مطلب درباره بیت‌کوین کش است که حاوی توصیه‌هایی به فعالان این بازار است: «جامعه بیت‌کوین کش نیازمند یادگیری درس‌های دشواری است. با کاربران دیگر رمزها دوست باشید، از آنها یاد بگیرید و بیت‌کوین کش را بهبود ببخشید. با نفرت کار نکنید، آرزوی زمین خوردن ارزهای دیگر را نداشته باشید، تنها در جهت بهبود بیت‌کوین کش تلاش کنید.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.