راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شناخت بازیگران جدید در صنعت مالی در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

ماهنامه عصر تراکنش / چه بخواهیم و چه نخواهیم، چه خوش‌مان بیاید و چه خوش‌مان نیاید، همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رویداد مرتبط با فناوری‌های مالی در ایران است. دیگر رویدادهای دولتی را که بهتر است اصلا صحبتش را نکنیم و معدود رویدادهای شبه‌خصوصی داخلی هم ما را یاد سیرک و بازار مکاره می‌اندازند که از هر چیزی به مقدار لازم در آنها پیدا می‌شود. هم به‌دلیل ضعف بقیه کسانی که خواستند رویداد برگزار کنند و هم به‌دلیل برنامه‌ریزی‌های درستی که از ابتدا در ساختن رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت انجام شد، امروز رویدادی داریم که نمی‌توانیم نادیده‌اش بگیریم.

شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف هم این فرصت را از دست نمی‌دهند. در این رویداد در دو روز به صورت کاملا فشرده، نتیجه تلاش‌های بسیاری از کسب‌وکارها و افرادی که در زمینه فناوری‌های مالی عمل می‌کنند، قابل مشاهده است.

امسال این رویداد شعارش را هم، بازیگران جدید در صنعت مالی انتخاب کرده که نشان می‌دهد آغوش خود را آهسته به روی کسب‌وکارهای جدید باز کرده است، هرچند ذوق‌زدگی نسبت به فین‌تک در این رویداد دیده نمی‌شود و آنها آهسته و آرام در حال پذیرش نظم جدید هستند. با نگاهی به فهرست سخنران‌های این رویداد می‌شود برداشت کرد که باید منتظر حداقل چند سخنرانی معرکه باشیم. نام برت کینگ و پائولو سیرونی در فهرست سخنران‌های امسال رویداد دیده می‌شود.

برت کینگ با کتاب‌های گسست بانک‌ها و بانک ۳.۰ برای بسیاری از فعالان بانکداری ایران شناخته شده است. پائولو سیرونی هم از مدیران شرکت IBM است که کتاب نوآوری فین‌تک را نوشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.