راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گروه توسن در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک با پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و رونمایی از کتاب

گروه توسن که به عنوان یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های خصوصی فناوری اطلاعات کشور مطرح است، به همراه تمامی شرکت‌های فعال خود در عرصه بانکداری و نظام‌های پرداخت با رویکرد مشارکت سازنده در تحول صنعت بانکداری کشور و با برنامه‌های متعدد در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شرکت می‌کند.

در این همایش گروه توسن، علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی را در نظر گرفته است که در روز نخست، پنلی با عنوان «بانکداری باز» از ساعت 14 و 50 تا 16 در سالن رودکی برگزار می‌شود و ولی‌الله فاطمی از اعضای این پنل است. همچنین در همین روز پنل دیگری با عنوان «بلاک‌چین و پول‌های رمزی» از ساعت 16 و 30 تا 18 در سالن اصلی برگزار می‌شود و ولی‌الله فاطمی از جمله اعضای آن است. پنل دیگر در این روز «EMV »است که مهدی نظری از گروه توسن در آن حضور دارد و از ساعت 14 و 50 تا 16 برگزار می‌شود. در روز دوم نیز دو سخنرانی برگزار می‌شود، نخستین سخنرانی با عنوان «ایران 1400 با فناوری زنجیره‌بلوکی» از ساعت 12 تا 12 و20 در سالن VIP و توسط ولی‌الله فاطمی ارائه می‌شود. سخنران دیگر گروه توسن محمد مظاهری است که به ارائه «بانکداری دیجیتال» از ساعت 12 تا 12و 20 در سالن سعدی خواهد پرداخت. پنل دیگر در این روز «یکپارچه‌سازی کسب‌وکارهای مختلف مالی» است که امید ترابی از اعضای آن است و از ساعت 16 تا 17 و 30 در سالن اصلی برگزار می‌شود.

گروه توسن امسال در غرفه‌های شماره 24، 70 و 71 به معرفی آخرین دستاوردها، راهکارها و محصولات جدیدی همچون +TSB، فیم فاند، بوم مارکت و … خواهد پرداخت.

در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک در بخش کارگاه‌های آموزشی الهام عارف‌نیا «پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات در نقطه سرویس با رویکرد نوآوری باز (pos2.0)» را در روز اول از ساعت 14 و 30 تا 16 در سالن چهار ارائه می‌دهد. موضوعاتی با عنوان «کشف تقلب در بانکداری» توسط روزبه ترابی در روز دوم همایش بانکداری الکترونیک از ساعت 14 تا 15 و30 در سالن چهار برگزار می‌شود. هم‌چنین کارگاه دیگری با عنوان «بررسی چالش‌های امنیتی تراکنش‌های با واسطه در دستگاه کارتخوان موبایلی و ارائه راهکار مبتنی بر DUKPT» توسط علیرضا قدرتی در روز دوم و از ساعت 14 تا 15 و 30 در سالن سه برگزار می‌شود.

همچنین در روز نخست کارگاه آموزشی دیگری تحت عنوان «تطابق با استانداردهای بین المللی ویزا و مستر» توسط دارشان شتامورتی از شرکت همکار توسن «SISA» برگزار می‌شود.

همچنین گروه توسن سه کارگاه ارائه محصول خواهد داشت. کارگاه نخست در روز اول با عنوان «راهکار سرویس‌دهی یکپارچه با رویکرد نوآوری باز +TSB» توسط مجید عبدالله خانی و از ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود. کارگاه ارائه دیگری با عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکی» در روز دوم و توسط مجید عبداله‌خانی و فرشاد صفری از ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود.  آخرین کارگاه ارائه «سامانه تحلیل جابجایی منابع بانک» است که توسط اردوان سالور و حمید قربانی از ساعت 14 و 30 تا 15 و 30 برگزار می‌شود.

گروه توسن علاوه بر رونمایی از چندین کتاب، با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی از برت کینگ نویسنده و آینده‌پژوه مطرح بین‌المللی، جهت حضور در همایش دعوت به عمل آورده است. مراسم رونمایی از کتاب‌های اودر صنعت بانکی در غرفه توسن برگزار خواهد شد. برت کینگ در این همایش سخنرانی و کارگاه آموزشی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.