راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جی‌اس‌اس به‌دنبال بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی / نگاهی به شرکت گرایش تازه پارس

ماهنامه عصر تراکنش / شرکت گرایش تازه پارس یا همان GSS TECH یکی از شرکت‌های هلدینگ جی‌اس‌اس است که واحد پشتیبانی مجموعه گروه شرکت‌های گرایش تازه است. هرچند چهار سال بیشتر از شروع فعالیت این شرکت با 15 نفر نمی‌گذرد، ولی می‌توان در حال حاضر آن را با بیش از 400 پرسنل بزرگ‌ترین شرکت هلدینگ جی‌اس‌اس دانست و دلیل این رشد را هم می‌توان تأکید و توجه هلدینگ جی‌اس‌اس به پشتیبانی و سرویس‌دهی محصولات این مجموعه دانست.

از دستاوردهای مهم این شرکت می‌توان به ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته برای بیش از ۵۷ هزار دستگاه در بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی در سراسر کشور اشاره کرد. جی‌اس‌اس تک سال ۹۲ تأسیس شده و سید محسن مهدی‌نیا مدیرعامل این شرکت است.

شرکت گرایش تازه پارس، کلیه خدمات شامل نصب، آموزش، تعمیر و سرویس‌های نگهداری را برای مجموعه محصولات «دستگاه‌های صدور آنی کارت»، «دستگاه‌های خودپرداز»، «کیوسک‌های خوددریافت» و «سیستم‌های هوشمندسازی» که همگی در زمره محصولات با تکنولوژی برتر در عرصه صنعت سخت‌افزار آی‌تی به‌شمار می‌روند را به عمل می‌آورد. مونتاژ و تولید دستگاه‌های خودپردازهای نقدی و غیرنقدی و انتقال وجه هم در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مهدی‌نیا درباره منابع انسانی این شرکت می‌گوید: «در دفتر مرکزی 100 نفر نیروی فعال داریم که 22 نفر آن در بخش مرکز تماس هستند. نکته حائز اهمیت این است که این افراد در مرکز تماس نیروی فنی هستند که دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد فنی هستند. در حد حرفه‌ای هم به آن‌ها آموزش داده‌ایم تا مسائل مشتریان را خودشان پشت تلفن بررسی کنند و در صورت امکان خودشان به‌صورت تلفنی مشکل را رفع کنند.»

عکاس: محمد برزگر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.