راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به دنبال کیفیت خدمات / با مهرداد حیدرپور مدیرعامل بازرگانی مبنا کارت آریا بیشتر آشنا شوید

ماهنامه عصر تراکنش / بازرگانی مبنا کارت آریا از شرکت‌هایی است که آهسته و پیوسته در بازار فناوری بانکی ایران فعالیت می‌کند. برخی این شرکت را با PSP مبنا کارت آریا اشتباه می‌کنند. از سال گذشته و با توسعه شبکه این شرکت در سراسر کشور، مبنایی‌ها هر سال گردهمایی برگزار می‌کنند.

در دومین گردهمایی شرکت بازرگانی مبناکارت آریا که ۲۶ مهرماه در تهران برگزار شد، ضمن تبیین خط‌مشی‌ها و سیاست‌های این شرکت در برنامه‌های آتی، گزارش پیشرفت‌های کمی و کیفی بازرگانی مبناکارت در یک سال گذشته ارائه شد. همچنین دستورالعمل‌های جدید در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات ابلاغ و از محصولات جدید این شرکت رونمایی شد. در این رویداد، علاوه بر ارائه پنج اصل مهم در امر پشتیبانی، راهکارهای فنی در راستای افزایش بهره‌وری موردبررسی قرار گرفت و در پایان نیز از نمایندگان برتر این شرکت تقدیر به عمل آمد.

ببینید: دومین گردهمایی نمایندگان شرکت بازرگانی مبناکارت آریا برگزار شد

پیش‌ از این حیدرپور بارها بر شبکه گسترده پشتیبانی شرکت بازرگانی مبناکارت آریا تأکید کرده بود. او در دومین گردهمایی نمایندگان این شرکت هم گفت: «شروع یک کسب‌وکار، کار سختی نیست، ولی اینکه آن کسب‌وکار تا چه زمانی برقرار و پایدار خواهد بود، بستگی به این دارد که در ابتدای آن چطور و به چه صورت نگاه ویژه داشت. به همین دلیل هم خدمات پس از فروش در راستای همین اصل به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت رقابتی برای برندها تبدیل شده است.»

حیدرپور پیش‌ از این در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره چالش‌های فعالیت در ایران گفته بود: «یکی از مسائل موجود، بحث تحریم‌ها است. امیدوارم شرایط طوری شود که شرکت‌های ما بتوانند با کمپانی‌های خارجی ارتباط برقرار کنند و جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای کشور به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، نوسانات نرخ ارز هم مطرح است که شرایط خرید و تأمین کالا را برای شرکت‌های تأمین‌کننده تجهیزات در شبکه بانکی تحت تأثیر قرار می‌دهد. موارد دیگری مانند امنیت شبکه‌های بانکی هم موضوع مهم دیگری است که در این راه، شرکت‌های ارائه‌دهنده سوئیچ بانکی تلاش مضاعفی کردند، ولی باز هم نیاز به سعی و کار بیشتر دارد تا امنیت شبکه بانکی به نحوی باشد که چه کاربر و چه کسانی که در زیرساختش کار می‌کنند، بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.