راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جایزه ویژه جشنواره فروش شارژ فناپ پرداخت اهدا شد

مراسم قرعه‌کشی جایزه ویژه جشنواره فروش شارژ دستگاه‌های کارت‌خوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت از میان پذیرندگان واجد شرایط، با روش دستی گوی و گردانه انجام و برنده خودروی پژو 206 مشخص شد.

طی این قرعه‌کشی، آقای علیرضا یزدی از رشتخوار استان خراسان رضوی برنده یک دستگاه خودروی پژو 206 شد که هفته گذشته مبلغ نقدی این جایزه به برنده اهدا شد.

این جشنواره از اول مردادماه آغاز و تا پایان شهریور سال جاری ادامه داشت و علاوه بر یک دستگاه خودروی پژو 206، هفته‌ای سه سکه بهار آزادی متناسب با امتیازهای کسب‌شده و بر اساس قرعه‌کشی به پذیرندگان اهدا شد.

حداقل امتیاز لازم برای برنده شدن خودرو 206، 100 امتیاز بود که پذیرندگان دستگاه کارت‌خوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت به ازای هر تراکنش خرید شارژ، یک امتیاز دریافت می‌کردند. همچنین برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی، امتیاز بیشتر مساوی با افزایش شانس برنده شدن پذیرندگان بود.

جشنواره‌های فصلی همچنان ادامه دارد و پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره و همچنین مشاهده اسامی برندگان جوایز ویژه و هفتگی می‌توانند، به کانال تلگرام خانه پذیرندگان فناپ و اینستاگرام fanap_pay@ این جشنواره مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.