راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن کوین‌بیس بیشترین تعداد دانلود در اپ استور اپل را به‌دست آورد

اپلیکیشن کوین‌بیس به‌عنوان بیشترین اپلیکیشن دانلودشده در اپ استور اپل معرفی شد. همانطور که می‌دانید تب بیت‌کوین به بالاترین درجه خودش رسیده و برای درک این موضوع هیچ راهی بهتری جز مشاهده تعداد دانلودهای اپلیکیشن کوین‌بیس که به شما امکان خریدوفروش بیت‌کوین و دیگر ارزها را می‌دهد، وجود ندارد.

کوین‌بیس برترین صرافی ارزهای رمزنگاری‌شده در دنیا است که ارزشی برابر با 1.6 میلیارد دلار دارد و توانست عنوان برترین اپلیکیشن رایگان در اپ استور را به دست آورد.

افزایش میزان علاقه افراد درباره نحوه عملکرد صرافی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده باعث شد تا اپلیکیشن کوین‌بیس پرطرفدارترین اپلیکیشن معرفی‌شده در اپ استور اپل معرفی شود.

جالب است که اگر درست به یک ماه پیش برگردید می‌بینید که رتبه اپلیکیشن کوین‌بیس در اپ استور 400 بود و واقعا تعجب‌برانگیز است که چطور توانست با چنین میزان رشدی حتی از اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند فیس‌بوک، اسنپ‌چت و یوتیوب در آمریکا هم پیشی بگیرد.

میزان علاقه و اشتیاق افراد به سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی باعث شد تا به سمت چنین سایت‌هایی هجوم بیاورند و نتیجه چنین هجومی از کار افتادن سایت کوین‌بیس به مدت چند ساعت بود.

باید گفت که نسبت به سال گذشته، ارزش بیت‌کوین رشد دو هزار درصدی را تجربه کرده است. قیمت این ارز در دسامبر سال 2016، 800 دلار بود که اکنون به نرخ حدود 1800 دلار رسیده است.

خبر موفقیت کوین‌بیس همزمان با خبر هک شدن یکی شرکت‌های ماینینگ بیت‌کوین منتشر شد. NiceHash به‌تازگی و در جریان حمله سایبری اخیری که اتفاق افتاد، معادل 60 میلیون دلار از ارزهای رمزنگاری‌شده خودش را از دست داد.

منبع: INSIDER

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.