راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بسته اینترنت شاتل موبایل مکالمه و تماشای فیلم رایگان دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، شاتل موبایل امروز از بسته‌های اینترنت همراه جدیدی برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود رونمایی کرد. این بسته‌ها هرکدام با توجه به قیمت‌های خود، از خدماتی همچون مکالمه رایگان و تماشای فیلم بهره می‌برند.

بسته‌های جدید این اپراتور مجازی تلفن همراه، بدون محدودیت در سرعت و ساعات استفاده در 600 شهر تحت پوشش قابل استفاده خواهد بود. نرخ این بسته‌ها به شرح زیر است:

البته درصورتی‌که کاربر تا پایان زمان مربوطه، نتوانست حجم اینترنت بسته‌های ماهانه و هفتگی را مصرف کند، قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد در این بسته‌ها تعبیه شده است و کاربر قادر است در دوره بعدی از آن استفاده کند. قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد، سرویسی است که برای اولین بار در کشورمان ارائه می‌شود و مشترکین می‌توانند با تمدید اشتراک بسته انتخابی خود، بخشی از مانده حجم اینترنت بسته فعلی خود را بدون هزینه اضافه و با پایان مهلت زمانی استفاده از آن، به دوره بعد منتقل کنند.

نکته قابل توجه در مورد بسته‌های شاتل موبایل، وجود ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه است که آن را تا حدی از سه اپراتور اصلی کشور متمایز می‌کند. این اپراتور مجازی در شهریور سال جاری کار خود را آغاز کرده و حالا تلاش می‌کند تا با همین تمایز بخشیدن بین خدمات خود با اپراتورهای اصلی شبکه موبایل، به یک رقیب برای آنها بدل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.