راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینوکمپ برای بخش پایانی این رویداد آماده می‌شود

به گزارش روابط عمومی فینووا، ناصر غانم‌زاده در اولین کارگاه آموزشی روز سه‌شنبه فینوکمپ به تشریح مدل کسب‌وکار پرداخت و علی حاجی‌زاده مقدم موضوع Problem & Solution را ارائه داد. فینوکمپ در روز چهارشنبه شاهد برگزاری دو کارگاه MVP و ارائه جذاب بود که توسط امین آقاجانی و محی‌الدین سنیسل تدریس شد. منتورها در ادامه رویداد با تیم‌ها به گفتگو و بررسی مدل کسب‌وکارشان پرداختند. فینوکمپ در این روز میزبان آقای دکتر سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، آقایان جلیلوند بنیان‌گذاران شرکت آتیه داده‌پرداز و مدیران شرکت PAX (بزرگ‌ترین تولیدکننده پایانه‌های فروش در چین) بود.

روز پنجشنبه، تیم‌ها بر روی ارائه مدل کسب‌وکار خود کار کردند و از ساعت 14 به ارائه مدل‌ها پرداختند. در این بخش هر تیم 3 دقیقه زمان داشت تا به شرح مدل کسب‌وکار خود بپردازد. پس از آن تیم داوری به مدت 6 دقیقه با هر تیم به پرسش و پاسخ پرداخت. در نهایت 9 تیم از مجموع 18 تیم به مرحله بعد راه یافتند.

فینوکمپ در روزهای شنبه و یکشنبه با چهار کارگاه آموزشی به کار خود ادامه داد. کارگاه‌های UI/UX با تدریس شروین مشایخ و آشنایی با API با تدریس حسن مختاریان و سمیه خلیلی در روز شنبه و کارگاه‌های طراحی محصول با تدریس آرین افشار و ارائه موفق با تدریس محی‌الدین سنیسل در روز یکشنبه و با حضور تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد برگزار شد.

اختتامیه این رویداد در تاریخ 14 آذر و با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.