پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
محبوبیت 42 درصدی خریدهای مسافرتی آنلاین در هند
پس از خریدهای مسافرتی آنلاین، خرید آنلاین لوازم الکترونیکی، لباس و موبایل در میان مردم رایج هستند.
هند در راه رسیدن به اینترنت جهانی با موانع بزرگی روبرو است اما این مساله باعث نشده است که آن دسته از افراد آنلاین از خرید محصولات گوناگون به صورت اینترنتی غفلت کنند.
بنا به گزارشی که در ماه آگوست 2011 از سوی گروه Integar، که یک برند خرده فروشی در سطح بینالمللی است، 42 درصد مشتریانش در مناطق شهری هند بلیطهای مسافرتی به صورت آنلاین خریداری کردهاند؛ این در حالی است که 33 دصد دیگر از مشتریانش نیز قصد دارند این کار را در آیندهای نزدیک انجام دهند.
خرید بلیطهای مسافرتی به صورت آنلاین محبوبترین نوع از این گونه خریدها بود اما یک اکثریت هم به دیگر خریدها پرداختهاند، خریدهایی مانند خرید لباس، لوازم الکترونیکی، موبایل یا بلیطهای سینما، تئاتر و کنسرت.
ایمارکتر (eMarketer) پیش بینی میکند که تعداد خریداران آنلاین در هند در سال 2012 به 21.5 میلیون برسد که به طور تقریبی 14.2 میلیارد دلار را برای فروشهای تجارت الکترونیک B2C به ارمغان بیاورد، که شامل بلیطهای مسافرتی در طول سال نیز میشود. تجارت الکترونیکی خرد نیز بدون در نظر گرفتن خریدهای مسافرتی به 2.4 میلیارد دلار خواهد رسید.
منبع: eMarketer