راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای تغییر / علی نوری مدیرعامل فن‌آوا کارت را بیشتر بشناسید

ماهنامه عصر تراکنش / نوری از زمانی که مدیرعامل فن‌آوا کارت شده، تلاش کرده این شرکت را تکان دهد. فن‌آوا سال ۸۲ تأسیس شده و در حال حاضر با بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل و ۲۰۰ هزار پایانه فروش، به بانک‌هایی مانند کشاورزی، انصار، سینا، مهر اقتصاد، سرمایه، دی و شهر خدمات ارائه می‌کند. اگر گفت‌وگوهای علی نوری را در این مدت دنبال کنید، متوجه می‌شوید که او درک درستی از شرایط دارد و اهمیت موبایل را می‌داند. او در یکی از گفت‌وگوهایش از تمرکز فن‌آوا کارت روی سرویس‌های موبایل‌محور تأکید کرده بود. او پیش از این هم یادداشتی نوشته و درباره الزامات جهش دوم حوزه پرداخت الکترونیک صحبت کرده بود.

او در این یادداشت نوشته بود: «صنعت پرداخت الکترونیک در ایران طی یک دهه اخیر پیشرفتی جهشی داشته است و با وجود محدودیت‌های شدیدی که تحریم‌ها به وجود آورده بود، فعالان این حوزه توانستند خدمات پرداخت الکترونیک را به جامعه عرضه و در سطح مطلوبی نیز حفظ کنند.

 

اکنون اما تغییر عوامل مؤثر در کسب‌وکار، جهش‌های دیگری را ضروری کرده است؛ افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند در دست مردم، افزایش ضریب نفوذ اینترنت تلفن همراه و آشنایی و اعتماد بیشتر جامعه نسبت به امنیت و سهولت استفاده از این خدمات در کنار گسترش مناسبات بین‌المللی، شرایطی را به وجود آورده است که سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه پرداخت الکترونیک ناگزیر از ارتقای سطح خدمات و تنوع‌بخشی به آن‌ها هستند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.