راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماهیندرا کام‌ویوا برنده جایزه Global Telecom 2017 در بخش پول موبایلی شد

شرکت ماهیندرا کام‌ویوا (Mahindra Comviva) توانست در مراسم جایزه مخابرات جهانی (Global Telecom Awards) و به‌خاطر محصول Tap Tap جایزه بخش پول موبایلی را به‌دست آورد.

سرویس Tap Tap سرویس پرداخت NFC و محصول مشترک شرکت ماهیندرا و شرکت مخابرات Airtel تانزانیا است. این سرویس به مشتریان و فروشندگان تانزانیا امکان انجام پرداخت‌های سریع و یکپارچه را می‌دهد و ازجمله اقدامات این کشور با پشتیبانی شرکت ماهیندرا کام‌ویوا در راستای رسیدن به اقتصاد بدون پول نقد است.

پنجمین مراسم جایزه مخابرات جهانی امسال و در دوم نوامبر، در شهر لندن برگزار شد. این مراسم در 19 بخش مختلف، شرکت‌ها و محصولات ممتاز و برنده را معرفی کرد که در بخش پول موبایلی، شرکت ماهیندرا کام‌ویوا توانست به‌خاطر محصول Tap Tap کشور تانزانیا، برنده جایزه شود.

شرکت ماهیندرا کام‌ویوا یکی از بزرگ‌ترین فعالان در زمینه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و نماینده این شرکت در ایران، شرکت رمیس است. پلتفرم کام‌ویوا در حال حاضر در بیش از ۹۰ کشور و برای ۱۳۰ مشتری بزرگ پیاده‌سازی شده است و جزو بالغ‌ترین محصولات در دنیا در حوزه پرداخت موبایلی است.

منبع: Telecom

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.