پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شیروانی: فرهنگسازی برای بانکداری آینده، باید از شبکههای اجتماعی آغاز شود
قائممقام بانک ایرانزمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روزافزون استفاده از شبکههای اجتماعی گفت: «امروز شبکههای اجتماعی موقعیت ایده عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت میکند.»
به گزارش روابط عمومی بانک ایرانزمین، مجتبی شیروانی قائممقام بانک ایرانزمین در تشریح اهمیت شبکههای اجتماعی و مجازی و تأثیر آن در حوزههای مختلف گفت: «امروز شبکههای اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کردهاند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.»
شیروانی با تأکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجادشده اظهار کرد: «شبکههای اجتماعی بهراحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.»
او در پایان افزود: «مخاطب بانکداری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.»