راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر جوان قدیمی‌ترین شرکت فناوری ایران / درباره عابد آفتابی بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / مردادماه امسال امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت ایران ارقام بعد از یک سال فعالیت در این جایگاه، از سمت خود استعفا داد و عابد آفتابی که پیش‌ازاین نیز به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت ایران ارقام فعالیت داشت، به‌عنوان مدیرعامل ایران ارقام انتخاب‌شده است.

عابد آفتابی در سال ۸۱ در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی و نفت وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و سپس در سال ۸۶ نیز در همان دانشگاه، در مقطع کارشناسی ارشد وارد رشته مهندسی بیوتکنولوژی شد و بعدازآن نیز از رشته MBA در دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترای مدیریت اجرایی در سازمان مدیریت صنعتی است.

آفتابی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ به‌عنوان معاون توسعه و سرمایه‌گذاری هولدینگ مخابراتی شستا (رایتل) فعالیت کرد و هم‌زمان از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ عضو هیئت‌مدیره و مشاور سرمایه‌گذاری شرکت اتیک نیز بود. از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ردان سیستم بود. از سال ۱۳۹۲ تاکنون نیز مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات هدی ارقام بوده است که با توجه مدیرعاملی وی در ایران ارقام، از سمت مدیرعامل شرکت هدی ارقام کنار خواهد رفت. وی همچنین از سال ۱۳۹۴ تاکنون مشاور مدیرعامل شرکت سپید ماکیان نیز بوده است.

آفتابی اکنون مدیریت شرکتی را در دست گرفته که قدیمی‌ترین شرکت فناوری ایران است. آغاز فعالیت شرکت ایران ارقام با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت NCR مربوط به سال ۱۳۳۵ است و قبل از انقلاب با نام «ان‌سی‌آر ایران» فعالیت می‌کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.