راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حالا بیت‌کوین حتی از مورگان استنلی و گلدمن ساکس هم بیشتر می‌ارزد

امسال قیمت بیت‌کوین از زیر هزار دلار شروع شد و طی چند ماه به بالای 5 هزار دلار رسید و این افزایش قیمت به‌خوبی نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتالی با چه سرعتی در حال افزایش است.

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین به حدود 5500 دلار رسیده است. موضوع جالب‌تر این است که این افزایش قیمت بیت‌کوین، باعث افزایش ارزش توکن‌های درگردش به بالای 97 میلیارد دلار شده که حتی از سرمایه بازار غول‌های وال استریت مانند مورگان استنلی (با 89 میلیارد دلار) و گلدمن ساکس (با 93 میلیارد دلار) است.

اخیرا کریستین لاگارد، مدیر صندوق بین‌المللی پول درباره بیت‌کوین گفت که آینده می‌تواند در دستان این ارز رمزنگاری‌شده باشد. (+) در حال حاضر هم بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ فناوری در حال آزمایش فناوری زنجیره بلوک، فناوری پایه و اصلی ارز بیت‌کوین، هستند.

به گزارش Cryptocurrency Market Capitalization، سرمایه بازار تمام هزار و 165 ارز رمزنگاری‌شده موجود در بازار، که شامل بیت‌کوین هم می‌شود، به حدود 179 میلیارد دلار رسیده است.

اگر این روند همین‌طور ادامه داشته باشد، شاید بتوان امیدوار بود که بیت‌کوین بتواند حتی روی دست بانک‌های بزرگی مانند سیتی گروپ (با ارزش 198 میلیارد دلار)، Bank of America (با ارزش 270 میلیارد دلار)، ولزفارگو (با ارزش 275 میلیارد دلار) و جی‌پی مورگان چیس (با ارزش 340 میلیارد دلار)، هم بلند شود.

منبع: Bitcoin.com و Fortune

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.