راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استفاده از فناوری اطلاعات با خیال راحت / درباره شرکت اندیشه نگار

ماهنامه عصر تراکنش / اندیشه نگار پارس ۲۳ سال است که با طیف متنوعی از سازمان‌های دولتی و غیردولتی و بانک‌ها و مؤسسات مالی همکاری می‌کند. کمپانی‌های SUN، Oracle، Juniper، Cisco، EMC، HDS، IBM، HP و… ازجمله شرکت‌هایی بوده‌اند که اندیشه نگار موفق شد طی این سال‌ها از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک و تجهیزات تولیدی آن‌ها برای رفع نیازهای دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی صدها مرکز فناوری اطلاعات استفاده کند و از این طریق به پیشبرد بخش بزرگی از پروژه‌های ملی و با جلب اطمینان کامل در خصوص «کارایی، پایداری و اتکاپذیری بستر ICT» یاری رساند.

علی سروری مدیرعامل اندیشه نگار پارس در مورد این شرکت می‌گوید: «ساختار این شرکت از اصول ساده‌ای پیروی می‌کند؛ چراکه پیچیدگی برای ما که نیاز به چابکی داریم بسیار مشکل‌ساز است.»

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد شرکت‌های متنوعی مشتری اندیشه نگار هستند. به‌طورکلی هر سازمانی که نیاز به فناوری اطلاعات را در خود حس کند می‌تواند از خدمات و محصولات شرکت اندیشه نگار پارس استفاده کند ولی تمرکز شرکت روی صنعت بانکداری است. فارغ از کمپانی تولیدکننده تجهیزات، شرکت اندیشه نگار پارس در حوزه‌های «طراحی، ساخت، تجهیز، نگهداری و پشتیبانی مراکز داده مبتنی بر TIA942 و BICSI002»، «تجهیزات و خدمات پردازش اطلاعات»، «تجهیزات و خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات»، «تجهیزات و خدمات ارتباطی و شبکه‌های رایانه‌ای»، «تجهیزات و خدمات امنیت اطلاعات با راهکارها و محصولات جهانی و بومی» و «تجهیزات و خدمات پرداخت مانند دستگاه‌های تجمیع کننده، Cashless، دستگاه کارت‌خوان و …» به ارائه خدمات و محصولات می‌پردازد.

عکاس: احسان خان‌محمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.