راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گفتگو با برنده قرعه‌کشی 300 میلیون تومانی تاپ / از قبض و شارژ بیشتر استفاده می‌کنم

اپلیکیشن پرداخت «تاپ» یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است و به‌تازگی نماد این اپلیکیشن نیز برند تجاری این شرکت شده است. بیش از یک سال از راه‌اندازی تاپ می‌گذرد و این اپلیکیشن توانسته است در این زمان سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. تعداد دانلودهای این برنامه نیز به گزارش کافه بازار، به بیش از یک‌میلیون می‌رسد.

هفته گذشته، هجدهم شهریورماه مراسم قرعه‌کشی جایزه ۳۰۰ میلیونی اپلیکیشن تاپ در ویژه‌برنامه تلویزیونی بوی عیدی، از شبکه اول با حضور هنرمندان به‌صورت زنده پخش شد. کاربران از عید قربان تا غدیر با انجام هر تراکنش یک کد دریافت می‌کردند و درنتیجه شانس آن‌ها برای قرعه‌کشی افزایش پیدا می‌کرد. در این قرعه‌کشی علاوه بر 300 میلیون تومان، به صد نفر دیگر نیز یک‌میلیون تومان اهدا شد، اما برنده، اسمعیل عسکر تورزن ساکن تهران بود. عسکر تورزن 44 ساله است و مسئولیت انجام کارهای دفتری یک شرکت بازرگانی را به عهده دارد. مصاحبه راه پرداخت با او را در ادامه می‌خوانید.

چگونه با اپلیکیشن تاپ آشنا شدید؟

اردیبهشت‌ماه از طریق برنامه دورهمی با این برنامه آشنا شدم. در برنامه دورهمی گفته شد اگر این کد را ارسال کنید لینک دریافت اپلیکیشن برای شما ارسال خواهد شد. من هم از این طریق تاپ را دانلود کردم و از همان زمان تا الان از آن استفاده می‌کنم.

پیش از شروع قرعه‌کشی چند تراکنش در تاپ انجام داده بودید؟

47 تراکنش داشتم. بیشتر هم خرید قبض و شارژ بود تا اینکه تراکنش کارت به کارت انجام دهم. بچه‌های من همگی سیم‌کارت‌های اعتباری دارند و به همین خاطر باید مرتب شارژ تهیه کنم. استفاده من از ابتدا از تاپ همین پرداخت قبض‌ها و خرید شارژ تلفن همراه بود.

بنابراین به نظر شما بهترین بخش این اپلیکیشن پرداخت قبوض و خرید شارژ به‌حساب می‌آید؟

بله، هرچند همه بخش‌ها خوب هستند. البته تا پیش از این، تنها شماره کارت و رمز دوم را وارد می‌کردیم، اما در نسخه جدید باید تاریخ انقضای کارت و کد cvv2 را هم بنویسیم که کار را کمی سخت کرده، چون حفظ کردن آن‌ها برای من دشوار است.

زمانی که با شما تماس گرفتند، کجا بودید؟

خواب بودم! (می‌خندد) جمعه‌شب بود و من هم خوابیده بودم. تلفن زنگ خورد و خانواده‌ام پاسخ دادند. وقتی بیدارم کردند، از خوشحالی دست از پا نمی‌شناختم و نمی‌دانستم چه باید کنم. خوشحالم که توانستم به خودم مسلط باشم و جواب تلفن را در تلویزیون بدهم و مشکلی هم پیش نیامد.

برای جایزه‌ای که دریافت کرده‌اید چه برنامه‌ای دارید؟

دخترم دو سال است که عقد کرده و اکنون برای تهیه جهیزیه او مشکلی ندارم. دختر خواهرم هم مانند دختر خودم عقد کرده و چند سالی است از داشتن نعمت پدر محروم است. برای تهیه جهیزیه او هم اقدام می‌کنم. سند خانه ما هم با مشکل مواجه است و باقی پول نیز صرف خانه می‌شود و خدا بخواهد مشکلات خانواده برطرف خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.