راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرعه‌کشی جشنواره پذیرندگان آپ و تقدیر از ملی پوشان دو و میدانی برگزار شد

قرعه‌کشی خودروی رنو فلوئنس جشنواره پذیرندگان آپ (ویژه دارندگان حساب کشاورزی) و تقدیر از ملی پوشان دو و میدانی روز چهارشنبه 22 شهریور 96 در مجتمع فرهنگی گمرک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آپ، در ابتدای این مراسم از قهرمانان تیم ملی دو و میدانی در مسابقات آسیایی و تیم دو و میدانی آسان پرداخت با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی و مهدی شهیدی قائم‌مقام مدیرعامل آسان پرداخت پرشین به‌عنوان حامی مالی فدراسیون دو و میدانی تقدیر شد.

در ادامه مراسم که از صفحه رسمی آپ در اینستاگرام (asanpardakht) به‌صورت زنده پخش شد، مراسم قرعه‌کشی جشنواره پذیرندگان صورت گرفت و مهدی عابدی از استان مرکزی شهرستان خمین برنده رنو فلوئنس شد.

گفتنی است در هفته جاری، قرعه‌کشی جایزه 100 میلیون تومانی مردادماه «جشنواره میلیاردی آپ» نیز به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش و حمیدرضا ادنانی مفرد از ماهشهر خوزستان برنده این جایزه شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرام آپ به آدرس ap_733@، اینستاگرام آپ: asanpardakht@ و یا به وب‌سایت www.asanpardakht.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.