راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پدرام: خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در جذب منابع ماندگار دارد

محسن پدرام رئیس هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جریان بازدید از شعب استان همدان به اقدامات مؤثر صورت گرفته در حوزه بانکداری الکترونیک خصوصاً امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین و نقش آن در جذب منابع جدید تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پدرام رئیس هیئت‌مدیره بانک با هدف تطبیق دستاوردهای بانک با سیاست‌های اعتباری و برنامه‌های تدوین شده برای نیمه اول سال ۹۶، طی سفری به استان همدان از دوایر ستادی و برخی شعب این استان بازدید کرد.

وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، فرجی مهماندار رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی و طبلشی رئیس اداره پشتیبانی در بازدید از شعبه تویسرکان و بررسی و ارزیابی عملکرد شعب استان همدان، پدرام رئیس هیئت‌مدیره بانک را همراهی نمودند.

امینی مدیر شعب استان همدان در این بازدید به ارائه گزارش اجمالی از وضعیت شعب در استان پرداخت و اقدامات انجام شده در حوزه جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات را تشریح کرد.

پدرام ضمن تشکر از تلاش همکاران در پرداخت تسهیلات طرح ضربتی ازدواج، رهنمودهای لازم در خصوص جذب منابع، نسبت مصارف به منابع، استفاده از خدمات نوین بانکی در جذب منابع ماندگار و مشتری به‌منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری شعبه را ابراز نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.