راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه «مدیریت تقلب پایا» برترین طرح تجارت الکترونیک آسیا شد

سامانه «مدیریت تقلب پایا» شرکت خدمات انفورماتیک موفق به احراز جایگاه دوم برترین طرح‌های تجارت الکترونیک آسیا (AFACT) شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، در این دوره از بخش رقابتی همایش، سامانه مدیریت تقلب پایا در بخش خلق ارزش از داده‌ها که تمرکز این بخش بر به‌کارگیری فناوری کلان داده است؛ شرکت کرد. این سامانه در بخش رقابتی همایش موفق شد رتبه دوم خلق ارزش از داده‌ها را کسب کند. همچنین چگونگی کار این سامانه در کنفرانس و نمایشگاه WCIT2017 تایوان در معرض دید متخصصین خارجی قرار گرفت.

AFACT یک سازمان بین‌المللی با هدف تسهیل و بهبود کسب‌وکار الکترونیکی است و تمرکز اصلی آن ساده‌سازی تبادلات بین‌المللی از طریق هماهنگی روش‌ها و فرایندهای اطلاعاتی است. سی و پنجمین گردهمایی AFACT در تایوان به کار خود پایان داد.

این اجلاس در قالب دو رویداد برگزار می‌گردد؛ رویداد اول، شامل نشست عمومی با سه گروه کاری با عنوان‌های کمیته دامنه کسب‌وکار، کمیته پشتیبانی جامعه اعضا و کمیته متدلوژی و فناوری و دیگری شامل مسابقه دوسالانه برترین طرح‌های تجاری الکترونیکی در آسیا موسوم به ‌e- Asia Awards است که نفرات و شرکت‌های برتر برگزیده در جریان آن معرفی می‌شوند؛ این مسابقه در سطح آسیا به جهت حضور نمایندگان اصلی و فنی کشورها، فرصت مغتنمی را برای تبادل‌نظر و عرضه توانمندی‌های اعضا فراهم می‌آورد.

دراین اجلاس نمایندگان نوزده کشور محدوده آسیا و اقیانوسیه اعم از هندوستان، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، مغولستان، پاکستان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، ویتنام، استرالیا، ایران، افغانستان، چین، تایوان و کامبوج عضو می‌باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.