راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس علی‌پی در 242 شعبه استارباکس در مالزی راه‌اندازی شد

علی‌پی اعلام کرده است که تمام توریست‌های چینی که به مالزی سفر می‌کنند می‌توانند با استفاده از این سرویس در تمامی 242 شعب استارباکس این کشور پرداخت خودشان را انجام دهند.

توریست‌های چینی می‌توانند با استفاده از پلتفرم درون اپلیکیشن Discovery، نزدیک‌ترین شعبه استارباکس را پیدا کنند و هزینه نوشیدنی‌هایشان را با استفاده از علی‌پی و با واحد پول خودشان پرداخت کنند.

البته یک خوشبحالی دیگری هم نصیب توریست‌های چینی شده است. این افراد می‌توانند با استفاده ازعلی‌پی در شعب استارباکس، از 18 آگوست تا 31 اکتبر، از 10 درصد تخفیف بهره‌مند شوند. البته علی‌پی و استارباکس مالزی، مشترکا این کمپین را اداره می‌کنند.

فروشنده‌های مالزی از آوریل 2017 بود که شروع به پذیرش سرویس علی‌پی در کشور خودشان کردند و در حال حاضر بیش از 5 هزار فروشنده، که شامل 21 00 فروشگاه 7-Eleven هم می‌شود، قابلیت پرداخت با علی‌پی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

کشور چین، سومین کشوری است که بیشترین مسافرت را به مالزی انجام می‌دهند. بیش از 2.12 میلیون توریست جینی در سال 2016 از مالزی بازدید کردند و این تعداد از توریست‌ها، در سه‌ماهه اول سال 2017 8.3 درصد افزایش داشته است.

منبع: The Payper

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.