راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره دوجین بانک سرمایه با قرعه‌کشی‌ها و جوایز متعدد برگزار می‌شود

بانک سرمایه در نظر دارد در ماه‌های منتهی به دوازدهمین سالگرد تأسیس خود تا دی‌ماه سال جاری، جشنواره «دوجین» را با قرعه‌کشی‌ها و جوایز متعدد برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، قرعه‌کشی این جشنواره به‌صورت ماهانه بوده و از مهرماه سال جاری آغاز و تا دی‌ماه ادامه خواهد داشت و در دوازدهم هرماه در شش موضوع زیر برگزار خواهد شد:

  • تمامی هم‌وطنان دارنده کارت هدیه بانک سرمایه (کارت‌های هدیه صادرشده در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  • تراکنش مشتریان بانک سرمایه در سیستم بانکداری الکترونیک این بانک (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  • خریدوفروش سهام توسط مشتریان بانک سرمایه در شعب ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بازار سرمایه این بانک (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  • افتتاح حساب مشتریان بانک سرمایه (در بازه زمانی دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی)
  • تمامی هم‌وطنانی که از دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی ازدواج کرده‌اند (بدون محدودیت سال)
  • تمامی هم‌وطنانی که تاریخ تولدشان از دوازدهم ماه قبل تا دوازدهم ماه قرعه‌کشی قرار دارد (بدون محدودیت سال)

هریک از موضوعات قرعه‌کشی، 12 برنده خواهد داشت که در هرماه مجموعاً 72 نفر، برنده این قرعه‌کشی خواهند بود و به هر یک از برندگان قرعه‌کشی یک کارت هدیه 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

هم‌وطنان دارنده کارت هدیه بانک سرمایه برای شرکت در قرعه‌کشی می‌بایست در صفحه مربوطه در وب‌سایت بانک سرمایه نسبت به ثبت مشخصات خود (نام، نام خانوادگی، نام استان، نام شهر، شماره ملی و شماره موبایل) اقدام کنند و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، برای دریافت جایزه خود به همراه اصل کارت هدیه برنده‌شده به شعبه مربوطه مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بندهای 5 و 6 قرعه‌کشی (ازدواج و تولد) می‌توانند با مراجعه به کانال اینستاگرام بانک به نشانی www.instagram.com/banksarmaye اطلاعات مربوط به تاریخ عقد و یا تاریخ تولد خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی بارگذاری کنند.

برای حضور در بندهای 2، 3 و 4 قرعه‌کشی نیازی به ثبت‌نام در سامانه نیست و اطلاعات موردنیاز مشتریان به‌صورت خودکار از واحدهای مربوطه جهت قرعه‌کشی دریافت خواهد شد.

قرعه‌کشی‌ها به‌تناوب در دوازدهم هر ماه برگزار می‌شود و تاریخ نخستین مرحله قرعه‌کشی نیز 12 مهرماه سال جاری خواهد بود و مشتریان برای شرکت در نخستین مرحله قرعه‌کشی می‌توانند از 12 شهریور نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه‌های مربوطه اقدام کنند.

اسامی برندگان از طریق وب‌سایت بانک سرمایه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.