راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با «وین وین» فروشنده و خریدار برنده‌‌اند

وین‌‌وین اپلیکیشنی است که به دنبال ایجاد بستری برای فروش موبایلی در پاسخ به رواج پرداخت‌‌های موبایلی ایجاد شده تا اکوسیستم پرداخت موبایلی را در کشور گسترش دهد. علاوه بر این وین‌ وین با فراهم کردن امکاناتی برای مطلع شدن کاربران از آخرین تخفیف فروشگاه‌‌ها، هر دو گروه فروشندگان و مصرف کنندگان را هدف خدمات خود قرار داده است.

خدمات این استارت‌آپ در دو بخش باشگاه مشتریان (وین کلاب) و پرداخت موبایل (وین پی) ارائه می‌‌شود و کاربران با نصب این اپلیکیشن می‌توانند فروشگاه‌‌ها، وب سایت‌‌ها و اپلیکیشن‌های عضو وین وین را پیدا کنند، از طرح های تشویقی آنان مطلع شوند و با مراجعه حضوری به آن فروشگاه‌ها با استفاده از موبایل پرداخت خود را انجام داده و بن‌‌های تشویقی و امتیازهایی را که فروشنده برای آنها در نظر گرفته است، دریافت کنند.

امسال «وین وین» حضور پررنگ‌تری را در نمایشگاه الکامپ تجربه می‌کند و در غرفه محیطی فناپ برنامه‌های متنوعی را با حضور چهره‌های هنری مطرح برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است. از دیگر برنامه‌های وین وین می‌توان به برگزاری مسابقه عکاسی برای شرکت‌کنندگان و اهدای جوایزی مثل کوادکواپتر اشاره کرد.

استارت‌آپ وین وین که با حمایت مرکز نوآوری و فناوری شرکت فناپ تولید و ارائه شده، در فضای محیطی نمایشگاه الکامپ حضور دارد تا جدیدترین خدمات و امکانات خود را به نمایش بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.