راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی طرح ریتون پاسارگاد برای گسترش بانکداری الکترونیک

طرح ریتون بانک‌پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی شد.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: در این طرح مشتریان، همزمان با بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد، متناسب با میزان و نوع تعامل خود در این بخش، نسبت به جمع آوری امتیاز اقدام کرده و مشمول مزایای این طرح می‌شوند. وی ادامه داد: جوایز این طرح در دو گروه جوایز بدون قرعه‌کشی و متناسب با امتیازهای کسب شده و جوایز با قرعه‌کشی طبقه‌بندی می‌شوند که مشتریان با توجه به میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، از این جوایز بهره‌مند خواهند شد. وی تصریح کرد: جوایز این دوره، متناسب با میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک، در 5 سطح طبقه بندی شده و با توجه به میزان امتیازها، مشتریان مشمول جوایز نقدی خواهند شد. علاوه بر آن جوایز بسیار ارزنده دیگری نیز، به‌صورت دوره‌ای در قرعه‌کشی‌های بزرگ بانک در ایام مختلف سال مانند اعیاد مبارک، سالگرد تأسیس بانک و … تخصیص خواهد یافت. رفیعی در خصوص طریقه مشارکت در این طرح تصریح کرد: مشتریان می‌توانند با ورود به سایت بانک پاسارگاد و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه اطلاعات شخصی خود در بانکداری مجازی شده و بر روی لینک باشگاه مشتریان کلیک کنند. با این کلیک، وارد سایت باشگاه مشتریان شده و از آن طریق صفحه طرح ریتون را ملاحظه و ضمن کسب سایر اطلاعات، به عضویت طرح در آیند.

گفتنی است بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از این خدمات را از جمله رسالت‌های خود می‌داند. چرا که اعتقاد دارد فرهنگ‌سازی در این زمینه ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه گام مثبتی در جهت حفظ محیط زیست خواهد بود.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.