راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت از بیماران خاص در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت

دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز خرید شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز و قشم که به صورت ماهانه برگزارمی شود در تیرماه به انجام رسید. از نکات قابل‌توجه این دوره، اهدای تعداد زیادی کیسه خرید پارچه‌ای به مناسبت روز بدون کیسه پلاستیکی از سوی بانک تجارت در جشن مرکز خرید میلاد نور بود که توسط بیماران خاص تولید شده و منافع آن هم به این بیماران می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این جشنوارهٔ 6 ماهه تا شهریور 96 ادامه میابد و هر ماه، در 8 مرکز خرید (تهران: میلاد نور، بازار قائم تجریش، بازار رضا و در شهرستان‌ها: ستاره‌باران تبریز، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد و سیتی سنتر قشم) برگزار می‌شود. جوایز ویژه این جشنواره هفت خودروی هایما s7 است.

در این 8 مرکز خرید در هر دوره به صورت ماهانه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود از پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت خرید کنند به‌قیدقرعه جایزه صدهزارتومانی و به پذیرندگان، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می‌گیرد.

پذیرندگانی که از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره حداقل 2000 امتیاز کسب کنند در قرعه‌کشی جایزه ویژه که یک خودرو هایما s7 است (درمجموع هفت خودرو) شرکت داده می‌شوند.

خریداران می‌بایست اطلاعات خود را در برگه قرعه‌کشی که از پذیرندگان دریافت کرده‌اند، درج و داخل صندوق‌های ویژه قرعه‌کشی مستقر در طبقات این مراکز بیندازند.

بعد از انجام قرعه‌کشی ماهانه با حضور نمایندگانی از بانک، مجتمع تجاری و شرکت کارت اعتباری ایران کیش، اطلاع‌رسانی به برندگان خوش‌شانس از طریق پیامک و تماس تلفنی انجام می‌گیرد. همچنین امتیازات پذیرندگان جهت قرعه‌کشی جوایز ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالی و خودرو هایما به شرح زیر محاسبه می‌شود:

  • هر خرید بالای 300،000 ریال یک امتیاز خواهد داشت
  • عدد حاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم‌بر 300،000 ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود
  • ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز فقط برای یک مرتبه برای پذیرنده در بر خواهد داشت
  • میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 10،000،000 ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد

برای قرعه‌کشی ماهانه 5 میلیون ریالی پذیرندگان، آیتم‌ها ا تا 3 محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که بالاتر از 100 امتیاز در ماه داشته باشند در این قرعه‌کشی حضور خواهند داشت.

برای قرعه‌کشی خودرو آیتم چهارم به سه آیتم قبلی اضافه می‌گردد و از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می‌گردد و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.