ماهنامه عصر تراکنش / تکلیف ویزا و مسترکارت هنوز در ایران مشخص نشده است، هر چند وقت اخباری بیرون میآید که خبر از ورود این بسترهای پرداخت به کشور میدهد و هر بار هم بعد از تکذیبها و تائیدها باز هم اتفاقی نمیافتد. بااینحال توریستها و مردم نیاز به پرداخت خود از طریق کارتهای بینالمللی را به روشهای مختلفی رفع میکنند.

بازاریها خصوصاً در مناطق توریست خیز هم خودشان را با کمبودهای موجود وفق دادهاند. در بازار وکیل شیراز فرشفروشی را دیدیم که اعلام کرده بود ویزا و مسترکارت را میپذیرد.
یک پاسخ
سلام وقت بخیر
کاملا درست میباشد این مورد در شیراز و در یزد هم دیده ام این را ولی این دستگاه Pos برای ویزا و مسترکارت را از کشور ثالث دریافت کرده اند با آدرس و موقعیت کشوری متفاوت.