پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تلفنبانک بانک صادرات به بیش از 5 میلیون تماس پاسخ داد
سامانه تلفنبانک، بانک صادرات ایران در دي ماه سالجاری به بیش از 5 ميليون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.
به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری سامانه تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در دي ماه سالجاری پاسخگوی 5 ميليون و 182 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتریان وکاهش در هزینهها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان میتوانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند. گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفنبانک بانک صادراتایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و… ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینهها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.