راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به‌زودی با زنان قدرتمند و تأثیرگذار حوزه فین‌تک در سال 2017 آشنا شوید

بیشتر ما شاید با شنیدن نام فین‌تک بلافاصله یک هویت مردانه در ذهنمان شکل بگیرد و شاید میان اسامی که در خاطرمان تداعی می‌شود، زن‌ها جای زیادی نداشته باشند. اما از میان برداشتن این شکاف جنسیتی و پررنگ‌تر کردن حضور و نام زنان در عرصه فین‌تک، یکی از اولویت‌های Innovate Finance است.

بسیاری از بنیان‌گذاران و مدیرعامل‌های شرکت‌های فین‌تک را زنان تشکیل می‌دهند؛ همچنین بخش‌ها و مؤسسات زیادی در دنیا هستند که از شرکت‌های فین‌تک حمایت می‌کنند، مانند رگولاتورها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای، سازمان‌های دولتی و متخصصان بازاریابی که به دست زنان مدیریت می‌شوند بنابراین به‌هیچ‌وجه نباید نقش زنان را در این اکوسیستم نادیده گرفت.

Innovate Finance یک انجمن مستقل و نماینده جامعه جهانی فین‌تک در انگلستان است که در سال 2014 تأسیس شد. این انجمن به‌منظور دنبال کردن اهداف خود در راستای نقش زنان در فین‌تک، از سال 2015، لیستی از زنان فعال و تأثیرگذار در عرصه فین‌تک را با نام Women in Fintech Power list منتشر می‌کند.

از تاریخ 28 ژوئن نام‌نویسی برای لیست سال 2017 آغاز شد و فهرست نهایی اسامی در نوامبر امسال منتشر خواهد شد.

حتی مردان فعال در این حوزه هم می‌توانند در تهیه و تدوین این لیست مشارکت داشته باشند و اگر در میان همکاران و دوستانشان زنی را می‌شناسند می‌توانند نامش را در این لیست قرار دهند.

برای آشنایی بیشتر با این جریان و همین‌طور نام‌نویسی در لیست Women in Fintech 2017 Power List می‌توانید به آدرس Womeninfintech.co.uk مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از اینجا لیست اسامی منتشر‌شده در سال 2016 را هم دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.